Šansa u Zagrebu
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, jedan od organizatora ovogodišnjeg međunarodnog franšiznog sajma i foruma u Zagrebu
U sklopu trećeg REXPO Adriatic-a, sajma investicijskih projekata za jadransku regiju, ove će godine prvi put biti organiziran i 5. Međunarodni sajam franšiza i 8. Međunarodni franšizni forum FIP 2014. Tema franšiznog sajma i foruma bit će "Franšize - poslovni modeli temeljeni na inovaciji, znanju i iskustvu ", a kako su organizatori najavili, Zagreb će ugostiti franšizne stručnjake iz cijelog regiona i direktore poznatih hrvatskih i stranih franšiznih brendova.
Pored prezentacija franšiznih ponuda iz Hrvatske i inozemstva, za sve zainteresirane poduzetnike, ali i one koji to tek žele postati, bit će organizirane besplatne radionice i poslovna savjetovanja s poznatim hrvatskim konzultantima za malo poduzetništvo i franšizno poslovanje. Okrugli stol će okupiti regionalne lidere u području franšiznog poslovanja iz Srbije, Makedonije, Mađarske, Slovenije, BiH i Hrvatske, koji će pokušati odgovoriti na pitanja kako se uspješan poslovni model može transformirati u franšizu, kako je moguće pokrenuti uspješnu franšiznu priču te zainteresirati potencijalne partnere.
Više informacija o događaju, možete pronaći na stranicama REXPO sajma i Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.
pročitajte članke
Regionalna suradnja je važna
/28.11.2014
Kako je prošao 5. Sajam franšiza u Zagrebu i o čemu se razgovaralo na 8. Međunarodnom forumu, razgovarali smo sa Ljiljanom Kukec, predsjednicom Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.
U Zagrebu 11. studenog počinje 5. Međunarodni sajam franšiza i 8. Međunarodni franšizni forum.
Prvo godišnje zasjedanje Svjetskog franšiznog vijeća održano je u Bejrutu od 15. do 18. travnja. Usvojena je zajednička Deklaracija za promociju i unapređenje franšizinga.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Najčitanije
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?