Šansa u Zagrebu

Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, jedan od organizatora ovogodišnjeg međunarodnog franšiznog sajma i foruma u Zagrebu
U sklopu trećeg REXPO Adriatic-a, sajma investicijskih projekata za jadransku regiju, ove će godine prvi put biti organiziran i 5. Međunarodni sajam franšiza i 8. Međunarodni franšizni forum FIP 2014. Tema franšiznog sajma i foruma bit će "Franšize - poslovni modeli temeljeni na inovaciji, znanju i iskustvu ", a kako su organizatori najavili, Zagreb će ugostiti franšizne stručnjake iz cijelog regiona i direktore poznatih hrvatskih i stranih franšiznih brendova.
Pored prezentacija franšiznih ponuda iz Hrvatske i inozemstva, za sve zainteresirane poduzetnike, ali i one koji to tek žele postati, bit će organizirane besplatne radionice i poslovna savjetovanja s poznatim hrvatskim konzultantima za malo poduzetništvo i franšizno poslovanje. Okrugli stol će okupiti regionalne lidere u području franšiznog poslovanja iz Srbije, Makedonije, Mađarske, Slovenije, BiH i Hrvatske, koji će pokušati odgovoriti na pitanja kako se uspješan poslovni model može transformirati u franšizu, kako je moguće pokrenuti uspješnu franšiznu priču te zainteresirati potencijalne partnere.
Više informacija o događaju, možete pronaći na stranicama REXPO sajma i Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.
pročitajte članke

Kako je prošao 5. Sajam franšiza u Zagrebu i o čemu se razgovaralo na 8. Međunarodnom forumu, razgovarali smo sa Ljiljanom Kukec, predsjednicom Hrvatske udruge za franšizno poslovanje.
U Zagrebu 11. studenog počinje 5. Međunarodni sajam franšiza i 8. Međunarodni franšizni forum.
Prvo godišnje zasjedanje Svjetskog franšiznog vijeća održano je u Bejrutu od 15. do 18. travnja. Usvojena je zajednička Deklaracija za promociju i unapređenje franšizinga.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?