Lijekovi na crpkama i u supermarketima

Makedonsko Ministarstvo zdravstva omogućilo je da se jedan broj lijekova, pored ljekarna, sada prodaje i na benzinskim crpkama i u supermarketima. Na popisu lijekova, koji se tako mogu prodavati, nalaze se sve vrste analgetika, lijekovi za reumatska oboljenja, vitamini i antipiretici. Na popisu se ukupno nalazi 108 vrsta lijekova. Ove lijekove bez recepta mogu kupovati osobe starije od 12 godina.
Makedonsko ministarstvo zdravlja objavilo je da je ovakva odluka donesena kako bi se, prije svega, omogućila veća dostupnost lijekova u slabije naseljenim krajevima i manjim mjestima. Izmjene i dopune Zakona kojima je uvedena ova novina i definiran popis lijekova stupile su na snagu polovinom veljače. Zainteresirani trgovci (firme registrirane za prodaju naftnih derivata i maloprodaju) dužne su prethodno s Ministarstvom sklopiti ugovore o prodaji lijekova.
pročitajte članke

Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Žaneta Badlikova, primatelj master franšize slovenskog branda SpinaliS, napustila je prijašnji posao i posvetila se razvoju franšizne mreže. SpinaliS je tako ušao na tržišta Češke, Slovačke i Poljske.
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?