Spremite se, birajte mudro

Što da, kao zainteresirani i potencijalni budući primatelj, pitate franšizodavca?
Prvo, spremite se za razgovor. Ako ne znate previše o konkretnom sustavu - pažljivo pogledajte njihov web sajt. Bude li Vam se dopalo to što vidite - posjetite potom i poslovno sjedište (centralu) sustava, ukoliko je to moguće; bar obiđite - to svakako jeste.
Druga bitna stvar je posjet nekoj od poslovnih jedinica sustava koji Vas interesira. Po mogućnosti obiđite neku koja je najbliža lokaciji o kojoj ste i sami razmišljali, a još bolje ako i slične veličine. Nemojte žaliti da tu provedete neko vrijeme: pažljivo promatrajte promet, tip ljudi koji dolazi, koliko i što kupuju (odnosno kakve usluge najviše koriste ....). Toplo preporučujem da i sami budete mušterija - tako ćete se dodatno uvjeriti u funkcioniranje sustava.
A šta konkretno pitati?
Mnogo toga o samoj kompaniji davaocu, prije svega. Pitajte kako su se razvijali prethodnih godina, kojom dinamikom. Što dalje planiraju. Ja bih svakako dosta pitao o financijskim rezultatima - možda prije o trendovima no samim detaljima. Osobno mislim da je vrlo važno znati što više o vlasniku sustava. Prethodno pozitivno iskustvo - odnosno vlasnik s reputacijom uspješnog kreatora poslovnih sustava je svakako veća garancija za uspjeh. Dakle obratite pažnju i na reputaciju vlasnika!
pročitajte članke

Jovana Drakulić, sa više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.