Spremite se, birajte mudro

Što da, kao zainteresirani i potencijalni budući primatelj, pitate franšizodavca?
Prvo, spremite se za razgovor. Ako ne znate previše o konkretnom sustavu - pažljivo pogledajte njihov web sajt. Bude li Vam se dopalo to što vidite - posjetite potom i poslovno sjedište (centralu) sustava, ukoliko je to moguće; bar obiđite - to svakako jeste.
Druga bitna stvar je posjet nekoj od poslovnih jedinica sustava koji Vas interesira. Po mogućnosti obiđite neku koja je najbliža lokaciji o kojoj ste i sami razmišljali, a još bolje ako i slične veličine. Nemojte žaliti da tu provedete neko vrijeme: pažljivo promatrajte promet, tip ljudi koji dolazi, koliko i što kupuju (odnosno kakve usluge najviše koriste ....). Toplo preporučujem da i sami budete mušterija - tako ćete se dodatno uvjeriti u funkcioniranje sustava.
A šta konkretno pitati?
Mnogo toga o samoj kompaniji davaocu, prije svega. Pitajte kako su se razvijali prethodnih godina, kojom dinamikom. Što dalje planiraju. Ja bih svakako dosta pitao o financijskim rezultatima - možda prije o trendovima no samim detaljima. Osobno mislim da je vrlo važno znati što više o vlasniku sustava. Prethodno pozitivno iskustvo - odnosno vlasnik s reputacijom uspješnog kreatora poslovnih sustava je svakako veća garancija za uspjeh. Dakle obratite pažnju i na reputaciju vlasnika!
pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.