Prednost od samog početka

Da je svaki početak težak, dobro znaju i tek osnovane tvrtke. Osim muke s administrativnim procedurama i pokretanjem poslovanja uopće, pronalaženje odgovarajućeg poslovnog prostora je sigurno jedan od najvećih problema. Osobito za mala i srednja poduzeća ili tvrtke koje ne zahtijevaju stalan poslovni prostor ili koje ne žele plaćati skupe mjesečne rente, bar dok se poslovanje "ne uhoda". Za ovu vrstu problema, rješenje je ponudila talijanska tvrtka Halldis.
Početkom godine, tvrtka je u Srbiji u Beogradu otvorila multifunkcionalni biznis centar Halldis Belgrade Lounge - poslovni kompleks s uredima, konferencijskim salama i salonom - koji se mogu iznajmiti na sat, dan, mjesec ili duže - ovisno o tome koliko je klijentu to potrebno.
Halldis je svoje rješenje već testirao u praksi - biznis centri ove vrste, s više od 200 opremljenih ureda, već postoje u Milanu (Blend Tower) i Bruxellesu (Science 14 Atrium). O uspješnosti sustava svjedoči i činjenica da je Halldis, kao dio Windows on Europe s.p.a. grupe, danas vodeći talijanski brand u oblasti opremljenih ureda i apartmanskog smještaja. Tvrtka u Srbiji posluje od 2011. godine, a Halldis Lounge Belgrade otvoren je početkom 2013.
Na temelju dosadašnjeg iskustva, Jelena Tomičić, voditeljica prodaje u tvrtki, kaže da ovakav koncept biznis centra najviše odgovara start-up tvrtkama, stranim investitorima, tvrtkama koje organiziraju seminare i obuke - najjednostavnije, tvrtkama koje nemaju potrebu za stalnim ili fiksnim uredom. Naime, Halldis Belgrade Lounge, za sada, iznajmljuje četiri potpuno opremljena ureda (ready-to-use), poslovni salon Lounge, koji je klijentima na raspolaganju za održavanje neformalnih sastanaka, za rad na internetu ili organiziranje mini- koktela.
<23943:>čćžšđđžćčšžšžčćščšžčćžžđžččć
žššđžž
ššžčžčć
šć暊čžčžčć
đž
23943:>pročitajte članke

Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.