Kontakt:
PROFIT system d.o.o.
bvukovic@profitsystem.pl
+381 69 3044046
PROFIT system sp. z o.o. (sedište PROFIT system grupa)
ul. Brązownicza 16, 01-929 Warszawa, Poljska
email: biuro@profitsystem.pl, telefon: +48 (22) 560 80 20
korporativni web: franchise2profit.com
Odgovornosti | Kontakt |
---|---|
Menadžment | |
Partner |
Bojana Vuković bvukovic@profitsystem.pl |
Uredništvo portala | |
Urednik-novinar | Nataša Bogojević nbogojevic@franchising.ba |
Urednik-novinar | Vesna Lapčić vlapcic@franchising.ba |
Konsalting | |
Konsultant | Bojana Vuković bvukovic@profitsystem.pl |
Međunarodni portali | |
Hrvatska | Franchising.hr |
Italija | START-FRANCHISING.it |
Latvija | FRANCHISEinfo.lv |
Litva | FRANCHISEinfo.lt |
Mađarska | FRANCHISING.hu |
Makedonija | FRANCHISING.mk |
Poljska | FRANCHISING.pl |
Republika Češka | FRANCHISING.cz |
Rumunjska | FRANCHISING.info.ro |
Rusija | FRANCHISINGinfo.ru |
Saudijska Arabija | FRANCHISING.sa |
Srbija | FRANCHISING.rs |
Slovačka | FRANCHISING.sk |
Slovenija | FRANCHISING.si |
Ukrajina | FRANCHISING.ua |
Predstavite vašu franšizu na portalu
Molimo vas da nas kontaktirate za više detalja i konkretnu ponudu. Svaki sistem ima drugačije potrebe i zato je važno da nas kontaktirate i da dobijete ponudu koja je prilagođena vašim potrebama. Možete i da popunite kontakt formu ispod.
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
PROFIT system je konzultantska tvrtka koja se bavi sveobuhvatnim savjetovanjem i izdavaštvom u području franšizinga
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.