Profesionalno o franšizingu

Izdavač portala Franchising.ba je PROFIT system, internacionalna konsultantska kompanija specijalizirana za oblast franšizinga. PROFIT system ima u vlasništvu više medija i portala iz oblasti franšizinga, kao i nekoliko franšiznih sajmova. PROFIT system posluje u ukupno 16 zemalja.
Izjava o odricanju od odgovornosti
Redakcija portala ne vraća primljene materijale, zadržava pravo na izmene dostavljenih tekstova i obrade prispelih fotografija, i ni na koji način ne odgovora za sadržinu reklama i oglasa. Informacije iz Kataloga franšiza, Partnerskih sistema i Prezentacija dostavili su vlasnici franšiza. Pre potpisivanja ugovora o saradnji kandidat treba da proveri aktivnost svake kompanije. Urednici zadržavaju pravo da provere informacije u katalogu i prezentacijama. Ako primetite da su prezentovani podaci netačni ili zastareli, molimo vas da kontaktirate urednike.
Reprodukcija i objavljivanje bilo kog dela sajta dozvoljeni su isključivo uz saglasnost urednika.
Više informacija o PROFIT system:
International
www: franchise2profit.com
© PROFIT System Sp. Ltd. Sva prava zadržana.
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni sistem PROFIT system
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.