Profesionalno o franšizingu

Izdavač portala Franchising.ba je PROFIT system, internacionalna konsultantska kompanija specijalizirana za oblast franšizinga. PROFIT system ima u vlasništvu više medija i portala iz oblasti franšizinga, kao i nekoliko franšiznih sajmova. PROFIT system posluje u ukupno 16 zemalja.
Izjava o odricanju od odgovornosti
Redakcija portala ne vraća primljene materijale, zadržava pravo na izmene dostavljenih tekstova i obrade prispelih fotografija, i ni na koji način ne odgovora za sadržinu reklama i oglasa. Informacije iz Kataloga franšiza, Partnerskih sistema i Prezentacija dostavili su vlasnici franšiza. Pre potpisivanja ugovora o saradnji kandidat treba da proveri aktivnost svake kompanije. Urednici zadržavaju pravo da provere informacije u katalogu i prezentacijama. Ako primetite da su prezentovani podaci netačni ili zastareli, molimo vas da kontaktirate urednike.
Reprodukcija i objavljivanje bilo kog dela sajta dozvoljeni su isključivo uz saglasnost urednika.
Više informacija o PROFIT system:
International
www: franchise2profit.com
© PROFIT System Sp. Ltd. Sva prava zadržana.
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni sistem PROFIT system
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.