U susret sajmovima franšiza
Nakon više od godinu dana ograničenih putovanja, lockdowna i novih pravila u poslovanju, organizatori sajmova franšiza u Parizu i Varšavi potvrdili su da će se oba događaja održati ove jeseni.
Zahvaljujući masovnom cijepljenju i pozitivnim signalima vlada Francuske i Poljske, domaćini oba sajma s velikom dozom optimizma računaju na povratak u normalne poslovne tokove. Konačne državne odluke i smjernice bit će ažurirane na ljeto, a oba organizacijska tima već rade na provedbi mjera i poštivanju svih ograničenja kako bi na najbolji mogući način dočekali 45.000 posjetitelja, koliko obično privuku ova dva događaja.
Michal Wisniewski, jedan od organizatora Sajma franšiza u Varšavi i direktor konzultantske tvrtke PROFIT system, ne krije zadovoljstvo što će se sajam ove godine održati u cijelosti. – Ovo je neprocjenjiv događaj koji povezuje tvrtke s partnerima iz cijelog svijeta. Nigdje drugdje ne možete pronaći toliko opcija i poslovnih prilika pod jednim krovom – rekao je Wisniewski.
Organizatori pariškog sajma Reed Expositions ističu da se, unatoč globalnim financijskim izazovima, franšizing pokazao kao otporan poslovni model i sjajan alat za gospodarski oporavak. – Naša je uloga, sada više nego ikad, podržati naše izlagače i buduće primatelje franšize u ovim teškim vremenima, kako bi oni mogli započeti franšiznu suradnju i nastaviti razvijati svoje biznise – zjavili su organizatori sajma u Parizu.
Dobro došli u Pariz
Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – trajat će ove godine od 26. do 29. septembra. Ovo je 39. izdanje sajma, a manifestacija će se, tradicionalno, održati u kompleksu Porte de Versailles u Parizu.
Poznat i kao najveći sajam franšiza u Europi, Franchise Expo Paris će ugostiti više od 400 francuskih i međunarodnih franšiznih brandova. Najavljeno je postavljanje nekoliko nacionalnih paviljona: iz SAD-a, Italije, Tajvana, Brazila, Malezije, Rusije, Quebeca… Očekuje se da za ova četiri dana kroz Porte de Versailles prođe više od 35.000 posjetitelja.
U okviru sajma bit će organizirano i oko 100 radionica i konferencija za buduće poduzetnike koji će moći naučiti kako izrađivati i razvijati svoje poslovne projekte. Razne franšizne udruge bit će na raspolaganju posjetiteljima koji žele saznati više o franšiznom modelu poslovanja.
Za one koji neće moći fizički prisustvovati sajmu, Franchise Expo Paris pripremio je svoju digitalnu platformu. Na taj će način registrirani izlagači i posjetitelji moći sudjelovati u ovom događaju od kuće, putem webinara i online sastanaka.
Ovogodišnji će sajam ponuditi i namjenske programe za investitore i primatelje master/multi/pluri franšiza, koji su u potrazi za novim brandovima te koje bi, potom, mogli prenijeti i razviti (kroz franšizu) na lokalnim tržištima.
Za više informacija o Sajmu franšiza u Parizu posjetite franchiseparis.com.
U oktobru i Varšava
Sajam franšiza u Varšavi ove će se godine održati od 14. do 16. oktobra, u Palači kulture i znanosti.
Istočna Europa još je uvijek jedna od najperspektivnijih regija za razvoj franšiznog sektora, a Poljska nedvojbeno predstavlja lidera po tom pitanju. Stoga je i Sajam franšiza u Varšavi idealno mjesto za uspostavljanje kontakata i upoznavanje s potencijalnim poslovnim partnerima. – Ovo je doista izvrsna prilika za franšizne tvrtke da se sretnu s budućim primateljima franšize. Posjetitelji sajma uglavnom su poduzetnici i vlasnici malih i srednjih poduzeća koji traže dobre poslovne ideje i dobre opcije za kupnju franšize – podsjeća Michal Wisniewski.
Tijekom tri dana sajma predstavit će se više od 200 franšiznih brandova, domaćih i međunarodnih, a očekuje se 7.000 posjetitelja.
Sajam, napominje Wisniewski, ne posjećuju samo ljudi koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji bi se tek željeli upoznati s ovim vidom poslovanja. Zbog toga se u sklopu sajma organizira niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ovog područja mogu svojim savjetima i iskustvima pomoći zainteresiranim posjetiteljima – kako odabrati pravu poslovnu ideju te kako provjeriti što davatelj franšize stvarno nudi.
Za više informacija o sajmu (za posjetitelje) ili uvjetima i rezervaciji štanda (za izlagače) posjetite franchisewarsaw.com.
pročitajte članke
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.