Vidimo se 2021.

Zbog najnovijih epidemioloških mjera francuskog Ministarstva zdravstva, organizatori Sajma franšiza u Parizu „Reed Expositions France“ i „Francuska franšizna federacija“ (Fédération française de la franchise) najavili su da se sajam, zakazan za početak listopada, neće održati ove godine.
Nove mjere vlade Francuske, naime, zabranjuju okupljanja s više od 1.000 ljudi te više ne postoje optimalni uvjeti za održavanje tako velikog događaja poput Sajma franšiza, naglašavaju organizatori. Sajam u Parizu najveći je franšizni sajam u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača (davatelji franšiza, franšizne udruge, konzultantske tvrtke, banke, odvjetnici), dok ga u prosjeku posjeti više od 35.000 ljudi iz cijelog svijeta. Tradicionalno se održava krajem ožujka. Zbog pandemije koronavirusa, već je dva puta odgađan – za kraj svibnja te za početak listopada.
– Posljednje odgađanje događaja bit će veliko razočaranje za sve izlagače koji su strpljivo čekali i sve timove koji su mjesecima radili da se sajam ipak održi ove godine. Zahvaljujemo partnerima i svima od 367 izlagača koji su bili spremni nastupiti na ovom 39. izdanju Sajma franšiza u Parizu. Međutim, ova je situacija jasno pokazala kakav duh solidarnosti vlada u franšiznom sektoru. „Franchise Expo Paris“ i i dalje postoji bez obzira na sve: radujemo se vašem dolasku 2021. godine i već radimo na tome da sljedeće izdanje učinimo sjajnim – izjavila je Sylvie Gaudy, direktorica franšiznog odjela u tvrtki „Reed Expositions France“.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.