Vidimo se 2021.
Zbog najnovijih epidemioloških mjera francuskog Ministarstva zdravstva, organizatori Sajma franšiza u Parizu „Reed Expositions France“ i „Francuska franšizna federacija“ (Fédération française de la franchise) najavili su da se sajam, zakazan za početak listopada, neće održati ove godine.
Nove mjere vlade Francuske, naime, zabranjuju okupljanja s više od 1.000 ljudi te više ne postoje optimalni uvjeti za održavanje tako velikog događaja poput Sajma franšiza, naglašavaju organizatori. Sajam u Parizu najveći je franšizni sajam u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača (davatelji franšiza, franšizne udruge, konzultantske tvrtke, banke, odvjetnici), dok ga u prosjeku posjeti više od 35.000 ljudi iz cijelog svijeta. Tradicionalno se održava krajem ožujka. Zbog pandemije koronavirusa, već je dva puta odgađan – za kraj svibnja te za početak listopada.
– Posljednje odgađanje događaja bit će veliko razočaranje za sve izlagače koji su strpljivo čekali i sve timove koji su mjesecima radili da se sajam ipak održi ove godine. Zahvaljujemo partnerima i svima od 367 izlagača koji su bili spremni nastupiti na ovom 39. izdanju Sajma franšiza u Parizu. Međutim, ova je situacija jasno pokazala kakav duh solidarnosti vlada u franšiznom sektoru. „Franchise Expo Paris“ i i dalje postoji bez obzira na sve: radujemo se vašem dolasku 2021. godine i već radimo na tome da sljedeće izdanje učinimo sjajnim – izjavila je Sylvie Gaudy, direktorica franšiznog odjela u tvrtki „Reed Expositions France“.
pročitajte članke
Novo ime u svijetu kave
/26.08.2022
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
My way: Subway
/11.03.2014
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.