Čeka se novi datum

– S punim osjećajem odgovornosti i brige za zdravlje svih sudionika Sajma franšiza, događaj se odgađa i uskoro ćemo vas obavijestiti o novom datumu – priopćila je tvrtka PROFIT system, koja je organizator Regionalnog sajma franšiza u Katowicama. Za sada je sigurno da će se sajam održati tijekom proljeća, na istom mjestu – u Međunarodnom kongresnom centru, dok bi novi datum trebao biti najavljen "što je prije moguće", priopćila je tvrtka. Sajam je prvobitno bio zakazan za 27. i 28. ožujka 2020. godine.
Kako je manifestacija otkazana tri tjedna prije prvobitnog datuma, organizatori se nadaju da će izlagači i posjetitelji imati što manje neprilika zbog nove situacije. – Sve izlagače ćemo izravno kontaktirati i prenijeti sve potrebne informacije – kažu u PROFIT systemu.
Kao organizator sajma, PROFIT system najavljuje da će u interesu svojih klijenata snositi dodatne troškove i pokrenuti još jednu intenzivnu reklamnu kampanju prije novog izdanja sajma.
– Sajam će se održati samo kad se mi kao društvo ponovno budemo osjećali sigurno i kad prijetnja od epidemije bude okončana – kaže Michal Wisniewski, predsjednik Upravnog odbora tvrtke PROFIT system. – Nema smisla organizirati bilo koji poslovni događaj na silu, s osjećajem straha i panike. Uspjeh svakog sajma ogleda se u maksimalnom broju sudionika, izlagača i posjetitelja, kao i u brojnim poslovnim sastancima. Smatramo da je ovo bila dobra odluka, a odgodu i novi datum održavanja tražili su upravo neki od naših klijenata – napominje Wisniewski.
Sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Središnje i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako u samom gradu živi oko 310.000 stanovnika, Katowicama gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova (Wroclaw, Krakow, Rzeszow, Kielc, Lodz). Na sajmu se predstavi oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize).
Dio širih preventivnih mjera
Zbog novog koronavirusa, u Poljskoj su od 10. ožujka otkazani svi masovni javni događaji, što se prema poljskom zakonu odnosi na one koji okupljaju više od 1.000 ljudi na otvorenom i preko 500 ljudi u zatvorenom. U nastojanju da uspori širenje epidemije, poljski premijer Mateusz Morawiecki objavio je 11. ožujka da se i sve škole zatvaraju na dva tjedna.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.