Čeka se novi datum

– S punim osjećajem odgovornosti i brige za zdravlje svih sudionika Sajma franšiza, događaj se odgađa i uskoro ćemo vas obavijestiti o novom datumu – priopćila je tvrtka PROFIT system, koja je organizator Regionalnog sajma franšiza u Katowicama. Za sada je sigurno da će se sajam održati tijekom proljeća, na istom mjestu – u Međunarodnom kongresnom centru, dok bi novi datum trebao biti najavljen "što je prije moguće", priopćila je tvrtka. Sajam je prvobitno bio zakazan za 27. i 28. ožujka 2020. godine.
Kako je manifestacija otkazana tri tjedna prije prvobitnog datuma, organizatori se nadaju da će izlagači i posjetitelji imati što manje neprilika zbog nove situacije. – Sve izlagače ćemo izravno kontaktirati i prenijeti sve potrebne informacije – kažu u PROFIT systemu.
Kao organizator sajma, PROFIT system najavljuje da će u interesu svojih klijenata snositi dodatne troškove i pokrenuti još jednu intenzivnu reklamnu kampanju prije novog izdanja sajma.
– Sajam će se održati samo kad se mi kao društvo ponovno budemo osjećali sigurno i kad prijetnja od epidemije bude okončana – kaže Michal Wisniewski, predsjednik Upravnog odbora tvrtke PROFIT system. – Nema smisla organizirati bilo koji poslovni događaj na silu, s osjećajem straha i panike. Uspjeh svakog sajma ogleda se u maksimalnom broju sudionika, izlagača i posjetitelja, kao i u brojnim poslovnim sastancima. Smatramo da je ovo bila dobra odluka, a odgodu i novi datum održavanja tražili su upravo neki od naših klijenata – napominje Wisniewski.
Sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Središnje i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako u samom gradu živi oko 310.000 stanovnika, Katowicama gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova (Wroclaw, Krakow, Rzeszow, Kielc, Lodz). Na sajmu se predstavi oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize).
Dio širih preventivnih mjera
Zbog novog koronavirusa, u Poljskoj su od 10. ožujka otkazani svi masovni javni događaji, što se prema poljskom zakonu odnosi na one koji okupljaju više od 1.000 ljudi na otvorenom i preko 500 ljudi u zatvorenom. U nastojanju da uspori širenje epidemije, poljski premijer Mateusz Morawiecki objavio je 11. ožujka da se i sve škole zatvaraju na dva tjedna.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?