Čeka se novi datum
 
                                                                        – S punim osjećajem odgovornosti i brige za zdravlje svih sudionika Sajma franšiza, događaj se odgađa i uskoro ćemo vas obavijestiti o novom datumu – priopćila je tvrtka PROFIT system, koja je organizator Regionalnog sajma franšiza u Katowicama. Za sada je sigurno da će se sajam održati tijekom proljeća, na istom mjestu – u Međunarodnom kongresnom centru, dok bi novi datum trebao biti najavljen "što je prije moguće", priopćila je tvrtka. Sajam je prvobitno bio zakazan za 27. i 28. ožujka 2020. godine.
Kako je manifestacija otkazana tri tjedna prije prvobitnog datuma, organizatori se nadaju da će izlagači i posjetitelji imati što manje neprilika zbog nove situacije. – Sve izlagače ćemo izravno kontaktirati i prenijeti sve potrebne informacije – kažu u PROFIT systemu.
Kao organizator sajma, PROFIT system najavljuje da će u interesu svojih klijenata snositi dodatne troškove i pokrenuti još jednu intenzivnu reklamnu kampanju prije novog izdanja sajma.
– Sajam će se održati samo kad se mi kao društvo ponovno budemo osjećali sigurno i kad prijetnja od epidemije bude okončana – kaže Michal Wisniewski, predsjednik Upravnog odbora tvrtke PROFIT system. – Nema smisla organizirati bilo koji poslovni događaj na silu, s osjećajem straha i panike. Uspjeh svakog sajma ogleda se u maksimalnom broju sudionika, izlagača i posjetitelja, kao i u brojnim poslovnim sastancima. Smatramo da je ovo bila dobra odluka, a odgodu i novi datum održavanja tražili su upravo neki od naših klijenata – napominje Wisniewski.
Sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Središnje i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako u samom gradu živi oko 310.000 stanovnika, Katowicama gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova (Wroclaw, Krakow, Rzeszow, Kielc, Lodz). Na sajmu se predstavi oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize).
Dio širih preventivnih mjera
Zbog novog koronavirusa, u Poljskoj su od 10. ožujka otkazani svi masovni javni događaji, što se prema poljskom zakonu odnosi na one koji okupljaju više od 1.000 ljudi na otvorenom i preko 500 ljudi u zatvorenom. U nastojanju da uspori širenje epidemije, poljski premijer Mateusz Morawiecki objavio je 11. ožujka da se i sve škole zatvaraju na dva tjedna.
pročitajte članke
 Novo ime u svijetu kave
                                                /26.08.2022
                                             
                                                Novo ime u svijetu kave
                                                /26.08.2022
                                            
                                            Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
 My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                             
                                                My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                            
                                            Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
