Odgođen Sajam franšiza u Parizu

Zbog okolnosti vezanih za epidemiju koronavirusa COVID-19 te mjera Vlade Francuske koja je 29. veljače donijela odluku da će svi „skupovi s više od 5.000 ljudi u zatvorenom prostoru“ biti otkazani, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da se manifestacija odgađa i najavili novi datum – sajam će se održati od 24. do 27. svibnja 2020.
Mjesto dešavanja ostalo je nepromijenjeno, navodi se u priopćenju. Kako je prvobitno bilo planirano, manifestacija će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles. Stoga, ističu organizatori, neće biti izmjena u razmještaju, veličini ili izgledu štandova.
Sajam franšiza u Parizu najveći je sajam ove vrste u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih asocijacija, ali i konzultantskih kuća, banaka, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi, iz svih krajeva svijeta.
– Zdravlje naših klijenata, partnera i zaposlenika uvijek nam je bilo prioritet – izjavio je Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France, koja uz potporu Francuske franšizne federacije (Fédération française de la franchise) organizira Sajam franšiza u Parizu.
– U potpunosti smo svjesni poteškoća koje je trenutačna situacija donijela svim našim klijentima, partnerima i dobavljačima. Znamo da brojni susreti sudionika na sajmu za mnoge tvrtke-izlagače predstavljaju važne poslovne prilike. Mi ćemo udvostručiti naše napore kako bismo pružili podršku svojim klijentima, izlagačima i posjetiteljima u pripremi za predstojeće izdanje sajma. Također, želimo zahvaliti svim ljudima koji su nas ohrabrili i podržali u ovom teškom trenutku – dodao je Michel Filzi.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?