Odgođen Sajam franšiza u Parizu

Zbog okolnosti vezanih za epidemiju koronavirusa COVID-19 te mjera Vlade Francuske koja je 29. veljače donijela odluku da će svi „skupovi s više od 5.000 ljudi u zatvorenom prostoru“ biti otkazani, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da se manifestacija odgađa i najavili novi datum – sajam će se održati od 24. do 27. svibnja 2020.
Mjesto dešavanja ostalo je nepromijenjeno, navodi se u priopćenju. Kako je prvobitno bilo planirano, manifestacija će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles. Stoga, ističu organizatori, neće biti izmjena u razmještaju, veličini ili izgledu štandova.
Sajam franšiza u Parizu najveći je sajam ove vrste u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih asocijacija, ali i konzultantskih kuća, banaka, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi, iz svih krajeva svijeta.
– Zdravlje naših klijenata, partnera i zaposlenika uvijek nam je bilo prioritet – izjavio je Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France, koja uz potporu Francuske franšizne federacije (Fédération française de la franchise) organizira Sajam franšiza u Parizu.
– U potpunosti smo svjesni poteškoća koje je trenutačna situacija donijela svim našim klijentima, partnerima i dobavljačima. Znamo da brojni susreti sudionika na sajmu za mnoge tvrtke-izlagače predstavljaju važne poslovne prilike. Mi ćemo udvostručiti naše napore kako bismo pružili podršku svojim klijentima, izlagačima i posjetiteljima u pripremi za predstojeće izdanje sajma. Također, želimo zahvaliti svim ljudima koji su nas ohrabrili i podržali u ovom teškom trenutku – dodao je Michel Filzi.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.