Prilika za domaće franšize i u Parizu
Ovogodišnje izdanje sajma franšiza u Parizu, 38. po redu, održat će se od 22. do 25. ožujka u kompleksu Porte de Versailles. Očekuje se više od 36.000 posjetitelja, ne samo iz Francuske. Sajam, naime, svake godine posjeti na tisuće poduzetnika iz inozemstva, posebno onih koji su zainteresirani za kupnju master franšize. Upravo na sajmu u Parizu, najvećem europskom franšiznom sajmu, na kojem se predstavi i više od 550 sustava iz svih dijelova svijeta, potražit će brandove i biznise koje bi kasnije razvijali na domaćim tržištima.
Ova činjenica, svakako, ide u prilog i franšiznim sustavima iz ove regije koji razmišljaju o internacionalnom širenju. Usto, organizatori su sajma ove godine odlučili izaći u susret tvrtkama iz Središnje i Istočne Europe, koje će dobiti priliku sudjelovati na jednom od najvećih franšiznih događaja u svijetu – po nešto povoljnijim uvjetima. Na taj način, tvrtke koje se žele predstaviti moći će unajmiti štand od 6m2 u sklopu posebnog paviljona – Central Eastern Pavillion – po povlaštenoj cijeni od 3.000 eura (bez PDV-a). Ovaj paket, međutim, uključuje i niz drugih usluga. Svaki će izlagač dobiti i četiri ulaznice/propusnice za sve događaje na sajmu te pristup ekskluzivnom poslovnom klubu („LeClub“) za sastanke i rad s potencijalnim partnerima. Podaci o konceptu bit će navedeni i u službenom katalogu sajma, a logotip tvrtke bit će uključen u sve popise izlagača (kako u tiskanom, tako i u online izdanju).
Franšiza pod reflektorima
– Samostalno izlagati na tako velikom sajmu, za većinu tvrtki iz zemalja ove regije je složeno i skupo. Međutim, kad dobiju mjesto u posebnom paviljonu, po cijeni znatno nižoj od one koju plaćaju drugi izlagači, to postaje vrlo atraktivna prilika. Osim što se mogu predstaviti potencijalnim partnerima i primateljima franšize, izlagači će imati priliku razmjenjivati iskustva s drugim poduzetnicima iz CEE regije, uspostaviti zanimljive i korisne poslovne kontakte – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system, koji će i ove godine biti sudionik i medijski partner sajma u Parizu.
Činjenica da se vlasnicima franšiznih sustava sudjelovanje na sajmu u Parizu isplati – dokazuje i statistika. Prema službenim podacima, čak tri četvrtine (75%) izlagača sklopi sporazum na licu mjesta s budućim primateljima franšize, što potom dovodi do uspostave ili jačeg razvoja franšizne mreže.
Želite biti izlagač na Franchise Expo Paris 2020?
Kontaktirajte nas: ibogojevic@franchising.hr ili redakcija@franchising.hr

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?