Prilika za domaće franšize i u Parizu
Ovogodišnje izdanje sajma franšiza u Parizu, 38. po redu, održat će se od 22. do 25. ožujka u kompleksu Porte de Versailles. Očekuje se više od 36.000 posjetitelja, ne samo iz Francuske. Sajam, naime, svake godine posjeti na tisuće poduzetnika iz inozemstva, posebno onih koji su zainteresirani za kupnju master franšize. Upravo na sajmu u Parizu, najvećem europskom franšiznom sajmu, na kojem se predstavi i više od 550 sustava iz svih dijelova svijeta, potražit će brandove i biznise koje bi kasnije razvijali na domaćim tržištima.
Ova činjenica, svakako, ide u prilog i franšiznim sustavima iz ove regije koji razmišljaju o internacionalnom širenju. Usto, organizatori su sajma ove godine odlučili izaći u susret tvrtkama iz Središnje i Istočne Europe, koje će dobiti priliku sudjelovati na jednom od najvećih franšiznih događaja u svijetu – po nešto povoljnijim uvjetima. Na taj način, tvrtke koje se žele predstaviti moći će unajmiti štand od 6m2 u sklopu posebnog paviljona – Central Eastern Pavillion – po povlaštenoj cijeni od 3.000 eura (bez PDV-a). Ovaj paket, međutim, uključuje i niz drugih usluga. Svaki će izlagač dobiti i četiri ulaznice/propusnice za sve događaje na sajmu te pristup ekskluzivnom poslovnom klubu („LeClub“) za sastanke i rad s potencijalnim partnerima. Podaci o konceptu bit će navedeni i u službenom katalogu sajma, a logotip tvrtke bit će uključen u sve popise izlagača (kako u tiskanom, tako i u online izdanju).
Franšiza pod reflektorima
– Samostalno izlagati na tako velikom sajmu, za većinu tvrtki iz zemalja ove regije je složeno i skupo. Međutim, kad dobiju mjesto u posebnom paviljonu, po cijeni znatno nižoj od one koju plaćaju drugi izlagači, to postaje vrlo atraktivna prilika. Osim što se mogu predstaviti potencijalnim partnerima i primateljima franšize, izlagači će imati priliku razmjenjivati iskustva s drugim poduzetnicima iz CEE regije, uspostaviti zanimljive i korisne poslovne kontakte – kaže Igor Bogojević, regionalni direktor konzultantske tvrtke PROFIT system, koji će i ove godine biti sudionik i medijski partner sajma u Parizu.
Činjenica da se vlasnicima franšiznih sustava sudjelovanje na sajmu u Parizu isplati – dokazuje i statistika. Prema službenim podacima, čak tri četvrtine (75%) izlagača sklopi sporazum na licu mjesta s budućim primateljima franšize, što potom dovodi do uspostave ili jačeg razvoja franšizne mreže.
Želite biti izlagač na Franchise Expo Paris 2020?
Kontaktirajte nas: ibogojevic@franchising.hr ili redakcija@franchising.hr

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.