U razvoj s jasnim ciljevima
DepilConcept se na tržištu Portugala pojavio prije 13 godina ponudivši usluge u području dugotrajnog uklanjanja dlačica, fotopodmlađivanja i njegu svih tipova kože. Danas pod ovim brandom posluje više od 100 klinika kroz koje je do sada prošlo 200.000 klijenata. Osim rasta i razvoja biznisa na domaćem tržištu, franšiznu su mrežu razvili i u Poljskoj, a tijekom prošle godine pojavili su se i u ovoj regiji. I to je tek početak, najavljuje Alexandre Lourenço, osnivač i vlasnik branda DepilConcept.
Prije svega, po čemu ćete pamtiti 2019. – zašto je bila značajna za DepilConcept?
Godina za nama je, mogu reći, bila najbolja godina za lanac DepilConcept do sad. Potvrdili smo i ojačali poziciju tržišnog lidera u Portugalu i Poljskoj, dok smo prošle godine ušli i na novo tržište – Srbiju, gdje bi, već krajem veljače ove godine, naš primatelj master franšize trebao otvoriti treću kliniku. Usto, prosječni promet svih naših primatelja franšize značajno se povećao.
Što biste rekli, što su bile najznačajnije prekretnice za brand tijekom ovih 13 godina postojanja?
U vrijeme kada smo razmišljali o pokretanju posla, depilacija i trajno uklanjanje dlačica bili su tek dio usluga koje su se nudile u okviru klasičnih kozmetičkih salona.
Međutim, potražnja za tim uslugama bila je tako velika da smo shvatili da bi bio dobar potez ako bismo razvili zaseban, specijalizirani posao, pod zasebnim brandom. Tako je nastao franšizni sustav DepilConcept. Uspjeh DepilConcepta i njegov daljnji razvoj možda su najbolji dokaz da smo donijeli ispravnu odluku. Nekoliko godina nakon što smo započeli s poslovanjem u Portugalu, odlučili smo se okušati i na poljskom tržištu. Uslijedile su godine krize, pa smo se u tom razdoblju fokusirali na ta dva tržišta, i kao rezultat toga, postali smo tržišni lideri u Portugalu i Poljskoj. Prošle smo godine otvorili prve franšizne klinike na tržištu ove regije, u Srbiji, a nastavljamo tražiti nove primatelje master franšize i u drugim zemljama.
Što su ciljevi za 2020. godinu?
Ove ćemo godine biti fokusirani na snažniju potporu našim primateljima franšize – ponudit ćemo više obuke za zaposlenike u franšiznim klinikama, poboljšat ćemo kvalitetu naših usluga te raditi na novim kampanjama i digitalnom marketingu, a sve kako bismo privukli više klijenata koji će koristiti usluge DepilConcepta.
Kako će se dalje razvijati franšizna mreža?
Naši su ciljevi vrlo jednostavni – zadržati vodeće pozicije u Portugalu i Poljskoj, udvostručiti broj klinika u Srbiji, otvoriti našu prvu podružnicu u Bosni i Hercegovini i pronaći primatelje master franšize na tri nova tržišta.
pročitajte članke
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
Uspjeh koji je DepilConcept, portugalski franšizni sustav za epilaciju, postigao u Poljskoj može poslužiti kao odličan primjer plodonosne franšizne suradnje – posebno što DepilConcept uskoro stiže i u ovu regiju.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.