Spremni za Katowice?
Posljednjih pet godina, krajem ožujka, Katowice na jugu Poljske postaju „središte franšiznog zbivanja“, kada se i održava Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“. U Međunarodnom kongresnom centru, franšizne će tvrtke i ove godine predstaviti svoje poslovne koncepte zainteresiranim kandidatima, potencijalnim primateljima franšize i investitorima, a posjetitelji će se moći upoznati s franšiznom ponudom tijekom 27. i 28. ožujka 2020. godine.
Osim velikog Sajma franšiza u Varšavi, koji se održava u listopadu, sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Središnje i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako u samom gradu živi oko 310.000 stanovnika, Katowicama gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova (Wroclaw, Krakow, Rzeszow, Kielc, Lodz). Za oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize), koliko ih se uobičajeno predstavi na sajmu, ovo je svakako značajan podatak.
– S točke gledišta davatelja franšize, izuzetno je važno pažljivo odabati budućeg primatelja franšize. Mi smo primijetili da na sajam u Katowice ne dolaze "slučajni prolaznici", već vrlo ozbiljni kandidati koji su zainteresirani za suradnju, koji žele kupiti franšizu te tako pokrenuti vlastiti biznis – podijelila je svoje iskustvo Monika Dąbrowska, predsjednica Poljske franšizne organizacije i direktorica McDonald'sa u Poljskoj.
Tijekom dva dana sajma bit će organizirani i obrazovni forumi, koje će voditi uspješni poduzetnici i stručnjaci iz Poljske franšizne organizacije. Budući primatelji franšize moći će naučiti što sve podrazumijeva franšizna suradnja, koji su ključni elementi ugovora o franšizi, kako se pravi biznis plan. Sve to, kako bi bili spremni donijeti možda i najvažniju odluku u životu.
Organizator Regionalnog sajma franšiza "Ideje za biznis" je tvrtka PROFIT system, koja organizira i sajam franšiza u Varšavi, jedan od najvećih sajmova ove vrste u Europi, a najveći u Središnjoj i Istočnoj Europi.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.