Spremni za Katowice?
Posljednjih pet godina, krajem ožujka, Katowice na jugu Poljske postaju „središte franšiznog zbivanja“, kada se i održava Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“. U Međunarodnom kongresnom centru, franšizne će tvrtke i ove godine predstaviti svoje poslovne koncepte zainteresiranim kandidatima, potencijalnim primateljima franšize i investitorima, a posjetitelji će se moći upoznati s franšiznom ponudom tijekom 27. i 28. ožujka 2020. godine.
Osim velikog Sajma franšiza u Varšavi, koji se održava u listopadu, sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Središnje i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Iako u samom gradu živi oko 310.000 stanovnika, Katowicama gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova (Wroclaw, Krakow, Rzeszow, Kielc, Lodz). Za oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize), koliko ih se uobičajeno predstavi na sajmu, ovo je svakako značajan podatak.
– S točke gledišta davatelja franšize, izuzetno je važno pažljivo odabati budućeg primatelja franšize. Mi smo primijetili da na sajam u Katowice ne dolaze "slučajni prolaznici", već vrlo ozbiljni kandidati koji su zainteresirani za suradnju, koji žele kupiti franšizu te tako pokrenuti vlastiti biznis – podijelila je svoje iskustvo Monika Dąbrowska, predsjednica Poljske franšizne organizacije i direktorica McDonald'sa u Poljskoj.
Tijekom dva dana sajma bit će organizirani i obrazovni forumi, koje će voditi uspješni poduzetnici i stručnjaci iz Poljske franšizne organizacije. Budući primatelji franšize moći će naučiti što sve podrazumijeva franšizna suradnja, koji su ključni elementi ugovora o franšizi, kako se pravi biznis plan. Sve to, kako bi bili spremni donijeti možda i najvažniju odluku u životu.
Organizator Regionalnog sajma franšiza "Ideje za biznis" je tvrtka PROFIT system, koja organizira i sajam franšiza u Varšavi, jedan od najvećih sajmova ove vrste u Europi, a najveći u Središnjoj i Istočnoj Europi.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.