Pronađite franšizu u Poljskoj!
Sajam franšiza u Varšavi – Franchise Expo Warsaw – tri dana promocija, sastanaka, 200 franšiznih brandova i 7.000 posjetitelja zainterisiranih za franšizni način poslovanja.
Sajam u Varšavi najveći je franšizni događaj u Centralnoj i Istočnoj Europi. Savršeno mjesto za razmjenu kontakata i susret s potencijalnim poslovnim partnerima. Za tvrtke koje daju franšizu, sajam je odlična prilika da se predstave potencijalnim primateljima franšize iz Poljske te, na taj način, „otvore vrata“ i za razvoj biznisa na ovom tržištu. Za posjetitelje koji dolaze iz inozemstva, sajam je prilika da se upoznaju s ponudom i mogućnostima na tržištu franšiza, pronađu nove koncepte i brandove koje bi mogli razvijati u svojim zemljama. Ove godine, osim brandova koji već posluju u Poljskoj, na sajmu će se pojaviti i franšize iz Sjedinjenih Država, Njemačke, Italije, Mađarske, Ukrajine te Hrvatske. Naime, nakon Surf'n'Friesa i King's Caffea, koji su se prije nekoliko godina predstavili u Varšavi, ove godine na sajam stiže još jedna hrvatska franšiza – Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja.
Posjetitelji sajma su ljudi koji razmišljaju pokrenuti vlastiti biznis tako što bi kupili franšizu. Među njima ima i početnika, ali i poduzetnika s iskustvom, uglavnom vlasnika malih i srednjih poduzeća.
– Sudjelujemo na Sajmu franšiza jer još uvijek razvijamo mrežu i tražimo nove primatelje franšize. Prethodnih godina, mnogo je ljudi bilo zainterisirano i rado su dolazili na naš štand, tako da ni ove godine ne bismo smjeli propustiti priliku – kaže Krzysztof Stępień, Senior Franchising Supervisor u tvrtki McDonald’s Poland.
Pronađite svoju franšizu u Poljskoj!
Čitatelji portala Franchising.hr mogu dobiti besplatne ulaznice za sajam:
Posjetite stranicu bilet.franczyza.pl, registrirajte se i unesite promotivni kod (promo code) IENIJZ
Nakon toga, primit ćete e-mail s besplatnom ulaznicom koja vrijedi za sve dane sajma. Ispišite ili sačuvajte ulaznicu u elektronskom obliku na mobitelu te ponesite na sajam.
Pažnja: promotivni kod vrijedi do 19. listopada 2019.
Vidimo se u Varšavi!
Za više informacija, posjetite webstranicu: franchiseexpo.pl

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.