Pronađite franšizu u Poljskoj!
Sajam franšiza u Varšavi – Franchise Expo Warsaw – tri dana promocija, sastanaka, 200 franšiznih brandova i 7.000 posjetitelja zainterisiranih za franšizni način poslovanja.
Sajam u Varšavi najveći je franšizni događaj u Centralnoj i Istočnoj Europi. Savršeno mjesto za razmjenu kontakata i susret s potencijalnim poslovnim partnerima. Za tvrtke koje daju franšizu, sajam je odlična prilika da se predstave potencijalnim primateljima franšize iz Poljske te, na taj način, „otvore vrata“ i za razvoj biznisa na ovom tržištu. Za posjetitelje koji dolaze iz inozemstva, sajam je prilika da se upoznaju s ponudom i mogućnostima na tržištu franšiza, pronađu nove koncepte i brandove koje bi mogli razvijati u svojim zemljama. Ove godine, osim brandova koji već posluju u Poljskoj, na sajmu će se pojaviti i franšize iz Sjedinjenih Država, Njemačke, Italije, Mađarske, Ukrajine te Hrvatske. Naime, nakon Surf'n'Friesa i King's Caffea, koji su se prije nekoliko godina predstavili u Varšavi, ove godine na sajam stiže još jedna hrvatska franšiza – Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja.
Posjetitelji sajma su ljudi koji razmišljaju pokrenuti vlastiti biznis tako što bi kupili franšizu. Među njima ima i početnika, ali i poduzetnika s iskustvom, uglavnom vlasnika malih i srednjih poduzeća.
– Sudjelujemo na Sajmu franšiza jer još uvijek razvijamo mrežu i tražimo nove primatelje franšize. Prethodnih godina, mnogo je ljudi bilo zainterisirano i rado su dolazili na naš štand, tako da ni ove godine ne bismo smjeli propustiti priliku – kaže Krzysztof Stępień, Senior Franchising Supervisor u tvrtki McDonald’s Poland.
Pronađite svoju franšizu u Poljskoj!
Čitatelji portala Franchising.hr mogu dobiti besplatne ulaznice za sajam:
Posjetite stranicu bilet.franczyza.pl, registrirajte se i unesite promotivni kod (promo code) IENIJZ
Nakon toga, primit ćete e-mail s besplatnom ulaznicom koja vrijedi za sve dane sajma. Ispišite ili sačuvajte ulaznicu u elektronskom obliku na mobitelu te ponesite na sajam.
Pažnja: promotivni kod vrijedi do 19. listopada 2019.
Vidimo se u Varšavi!
Za više informacija, posjetite webstranicu: franchiseexpo.pl

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?