Forum o franšizingu u Zagrebu

U Kongresnom centru FORUM Zagreb, na adresi Radnička cesta 50, u utorak 15. listopada održat će se Forum franšiza 2019. Hrvatska gospodarska komora i njena Zajednica franšiznog poslovanja HGK organiziraju ovaj Forum s namjerom okupljanja tvrtki koje na hrvatskom tržištu posluju po principu franšiznog modela poslovanja u različitim granama gospodarstva (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, financijski sektor, uslužne djelatnosti i ostali).
Glavni cilj Foruma je usmjeren na edukaciju o ulozi franšiznog poslovnog modela kao pokretača razvoja gospodarstva i potencijala za poticanje novog zapošljavanja, navodi se u službenom priopćenju.
Sudionici programa ovoga Foruma su predstavnici gospodarstvenika koji su se etablirali u franšiznom poslovanju na hrvatskom i globalnom tržištu, predstavnici stručnjaka iz područja intelektualnog vlasništva, naknada šteta kod povreda intelektualnog vlasništva te stručnjaci za područje franšiznih ugovora uz potporne institucije: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) te Hrvatska poštanska banka i Hrvatska banka za obnovu i razvoj.
Forum je, kako ističe organizator, edukacija namijenjena kako poduzetnicima početnicima i tvrtkama u razvoju, tako i etabliranim franšizerima kako bi pomoću korisnih informacija o uspostavi franšiznog sustava, kreiranju odgovarajućih ključnih ugovornih obveza, primjeni najbolje poslovne prakse, važnosti intelektualnog vlasništva i naknadama šteta kod njegove povrede, donijeli odluku o franšiziranju svog poslovnog modela – postali potencijalni davatelji franšize ili potencijalni primatelji franšize.
Edukacija je namijenjena i odvjetnicima koji rade na franšiznim ugovorima, financijskim institucijama kako bi se stvorili uvjeti za povoljne kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savjetnicima i predstavnicima potpornih institucija kao i tijelima nadležnima za poticajno uređenje uvjeta na tržištu koji se tiču ovog poslovnog modela.
Pokrovitelji i partneri ovogodišnjeg Foruma franšiza 2019. su: Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ), Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG – BICRO).
Očekuje se nazočnost od oko 200 sudionika iz redova gospodarstvenika koji se bave franšiznim modelom poslovanja (davatelji i primatelji franšize), predstavnika pravnih stručnjaka i akademske zajednice te potencijalnih korisnika mjera HZZ-a za samozapošljavanje iz područja franšiznog modela poslovanja.
Kotizacija za navedeni forum se ne naplaćuje.
Neki od sudionika i tema Foruma franšiza 2019:
- Što trebate znati o franšizama prije nego postanete franšizer – Andrija Čolak
- Kako postaviti franšizni sistem – Ljiljana Kukec
- Što brand treba imati da bi se plasirao na internanacionalnom tržištu – Joel Silverstein
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – dr. sc. Romana Matanovac Vučković
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – doc. dr. sc. Hedda Martina Šola
- Ugovor kao temelj svake franšize – mr.sc.Mladen Vukmir
pročitajte članke

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.