Forum o franšizingu u Zagrebu

U Kongresnom centru FORUM Zagreb, na adresi Radnička cesta 50, u utorak 15. listopada održat će se Forum franšiza 2019. Hrvatska gospodarska komora i njena Zajednica franšiznog poslovanja HGK organiziraju ovaj Forum s namjerom okupljanja tvrtki koje na hrvatskom tržištu posluju po principu franšiznog modela poslovanja u različitim granama gospodarstva (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, financijski sektor, uslužne djelatnosti i ostali).
Glavni cilj Foruma je usmjeren na edukaciju o ulozi franšiznog poslovnog modela kao pokretača razvoja gospodarstva i potencijala za poticanje novog zapošljavanja, navodi se u službenom priopćenju.
Sudionici programa ovoga Foruma su predstavnici gospodarstvenika koji su se etablirali u franšiznom poslovanju na hrvatskom i globalnom tržištu, predstavnici stručnjaka iz područja intelektualnog vlasništva, naknada šteta kod povreda intelektualnog vlasništva te stručnjaci za područje franšiznih ugovora uz potporne institucije: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) te Hrvatska poštanska banka i Hrvatska banka za obnovu i razvoj.
Forum je, kako ističe organizator, edukacija namijenjena kako poduzetnicima početnicima i tvrtkama u razvoju, tako i etabliranim franšizerima kako bi pomoću korisnih informacija o uspostavi franšiznog sustava, kreiranju odgovarajućih ključnih ugovornih obveza, primjeni najbolje poslovne prakse, važnosti intelektualnog vlasništva i naknadama šteta kod njegove povrede, donijeli odluku o franšiziranju svog poslovnog modela – postali potencijalni davatelji franšize ili potencijalni primatelji franšize.
Edukacija je namijenjena i odvjetnicima koji rade na franšiznim ugovorima, financijskim institucijama kako bi se stvorili uvjeti za povoljne kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savjetnicima i predstavnicima potpornih institucija kao i tijelima nadležnima za poticajno uređenje uvjeta na tržištu koji se tiču ovog poslovnog modela.
Pokrovitelji i partneri ovogodišnjeg Foruma franšiza 2019. su: Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ), Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG – BICRO).
Očekuje se nazočnost od oko 200 sudionika iz redova gospodarstvenika koji se bave franšiznim modelom poslovanja (davatelji i primatelji franšize), predstavnika pravnih stručnjaka i akademske zajednice te potencijalnih korisnika mjera HZZ-a za samozapošljavanje iz područja franšiznog modela poslovanja.
Kotizacija za navedeni forum se ne naplaćuje.
Neki od sudionika i tema Foruma franšiza 2019:
- Što trebate znati o franšizama prije nego postanete franšizer – Andrija Čolak
- Kako postaviti franšizni sistem – Ljiljana Kukec
- Što brand treba imati da bi se plasirao na internanacionalnom tržištu – Joel Silverstein
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – dr. sc. Romana Matanovac Vučković
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – doc. dr. sc. Hedda Martina Šola
- Ugovor kao temelj svake franšize – mr.sc.Mladen Vukmir
pročitajte članke

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Najčitanije

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?
Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.