Forum o franšizingu u Zagrebu
U Kongresnom centru FORUM Zagreb, na adresi Radnička cesta 50, u utorak 15. listopada održat će se Forum franšiza 2019. Hrvatska gospodarska komora i njena Zajednica franšiznog poslovanja HGK organiziraju ovaj Forum s namjerom okupljanja tvrtki koje na hrvatskom tržištu posluju po principu franšiznog modela poslovanja u različitim granama gospodarstva (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, financijski sektor, uslužne djelatnosti i ostali).
Glavni cilj Foruma je usmjeren na edukaciju o ulozi franšiznog poslovnog modela kao pokretača razvoja gospodarstva i potencijala za poticanje novog zapošljavanja, navodi se u službenom priopćenju.
Sudionici programa ovoga Foruma su predstavnici gospodarstvenika koji su se etablirali u franšiznom poslovanju na hrvatskom i globalnom tržištu, predstavnici stručnjaka iz područja intelektualnog vlasništva, naknada šteta kod povreda intelektualnog vlasništva te stručnjaci za područje franšiznih ugovora uz potporne institucije: Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) te Hrvatska poštanska banka i Hrvatska banka za obnovu i razvoj.
Forum je, kako ističe organizator, edukacija namijenjena kako poduzetnicima početnicima i tvrtkama u razvoju, tako i etabliranim franšizerima kako bi pomoću korisnih informacija o uspostavi franšiznog sustava, kreiranju odgovarajućih ključnih ugovornih obveza, primjeni najbolje poslovne prakse, važnosti intelektualnog vlasništva i naknadama šteta kod njegove povrede, donijeli odluku o franšiziranju svog poslovnog modela – postali potencijalni davatelji franšize ili potencijalni primatelji franšize.
Edukacija je namijenjena i odvjetnicima koji rade na franšiznim ugovorima, financijskim institucijama kako bi se stvorili uvjeti za povoljne kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savjetnicima i predstavnicima potpornih institucija kao i tijelima nadležnima za poticajno uređenje uvjeta na tržištu koji se tiču ovog poslovnog modela.
Pokrovitelji i partneri ovogodišnjeg Foruma franšiza 2019. su: Hrvatska udruga za franšizno poslovanje, Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ), Hrvatska banka za obnovu i razvoj (HBOR), Hrvatska poštanska banka (HPB) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG – BICRO).
Očekuje se nazočnost od oko 200 sudionika iz redova gospodarstvenika koji se bave franšiznim modelom poslovanja (davatelji i primatelji franšize), predstavnika pravnih stručnjaka i akademske zajednice te potencijalnih korisnika mjera HZZ-a za samozapošljavanje iz područja franšiznog modela poslovanja.
Kotizacija za navedeni forum se ne naplaćuje.
Neki od sudionika i tema Foruma franšiza 2019:
- Što trebate znati o franšizama prije nego postanete franšizer – Andrija Čolak
- Kako postaviti franšizni sistem – Ljiljana Kukec
- Što brand treba imati da bi se plasirao na internanacionalnom tržištu – Joel Silverstein
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – dr. sc. Romana Matanovac Vučković
- Važnost intelektualnog vlasništva u franšiznom poslovanju i povrede na tržištu – doc. dr. sc. Hedda Martina Šola
- Ugovor kao temelj svake franšize – mr.sc.Mladen Vukmir
pročitajte članke
Sa interesovanjem raste i mreža
/10.03.2025
Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Najčitanije
Ideja za posao? Ljekarna!
/09.02.2015
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović još jednom postati primateljem franšize.
KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO