Sigurnost uz iskusnog partnera

Signal 88 Security američka je tvrtka osnovana 2003. godine koja pruža niz sigurnosnih usluga. Osim ugradnje alarmnih sustava, tvrtka nudi i uslugu mobilnih patrola, posebno kada se radi o klijentima iz komercijalnog sektora (hoteli, industrijski kompleksi, škole, trgovački centri). Također pružaju usluge zaštite na raznim događajima.
Osim razvoja osnovnog biznisa, od 2008. nude i franšizu – danas imaju više od 120 primatelja franšiza i 350 franšiznih poslovnica u četiri zemlje – Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Iako su do sada bili usmjereni na zemlje engleskog govornog područja, nedavno su u Budimpešti održali svoju prvu promotivnu konferenciju o mogućnostima i uvjetima franšizne suradnje, kada su i najavili da traže ekskluzivnog partnera koji bi posao razvijao u Mađarskoj.
Na uspjeh tvrtke, istaknuli su, utjecala su tri ključna faktora, tri postulata na kojima počiva poslovni model – tehnologija, brendiranje i razvoj franšizne mreže. Primatelj ove franšize, nakon što potpiše ugovor i postane dijelom mreže, dobiva pristup poslovnom i profesionalnom usavršavanju, kao i sveobuhvatan sustav podrške koji pokriva marketing, prodaju, tehnologiju, održavanje, ljudske resurse, naplatu računa i administraciju.
Prema dosadašnjem iskustvu, poslovnica kojim upravlja franšizni partner, nakon pet godina poslovanja, u prosjeku generira prihod veći od pola milijuna eura.
Više informacija na našem portalu u Mađarskoj: https://franchising.hu/franchise/118/signal-88-security/
pročitajte članke

Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.