Sigurnost uz iskusnog partnera

Signal 88 Security američka je tvrtka osnovana 2003. godine koja pruža niz sigurnosnih usluga. Osim ugradnje alarmnih sustava, tvrtka nudi i uslugu mobilnih patrola, posebno kada se radi o klijentima iz komercijalnog sektora (hoteli, industrijski kompleksi, škole, trgovački centri). Također pružaju usluge zaštite na raznim događajima.
Osim razvoja osnovnog biznisa, od 2008. nude i franšizu – danas imaju više od 120 primatelja franšiza i 350 franšiznih poslovnica u četiri zemlje – Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Iako su do sada bili usmjereni na zemlje engleskog govornog područja, nedavno su u Budimpešti održali svoju prvu promotivnu konferenciju o mogućnostima i uvjetima franšizne suradnje, kada su i najavili da traže ekskluzivnog partnera koji bi posao razvijao u Mađarskoj.
Na uspjeh tvrtke, istaknuli su, utjecala su tri ključna faktora, tri postulata na kojima počiva poslovni model – tehnologija, brendiranje i razvoj franšizne mreže. Primatelj ove franšize, nakon što potpiše ugovor i postane dijelom mreže, dobiva pristup poslovnom i profesionalnom usavršavanju, kao i sveobuhvatan sustav podrške koji pokriva marketing, prodaju, tehnologiju, održavanje, ljudske resurse, naplatu računa i administraciju.
Prema dosadašnjem iskustvu, poslovnica kojim upravlja franšizni partner, nakon pet godina poslovanja, u prosjeku generira prihod veći od pola milijuna eura.
Više informacija na našem portalu u Mađarskoj: https://franchising.hu/franchise/118/signal-88-security/
pročitajte članke

Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.