Sajam franšiza u Napulju
Expo Franchising Napoli strukovni je sajam posvećen maloprodaji, franšizingu i startupu, a održat će se 17. i 18. svibnja u Napulju. Namijenjen je tvrtkama koje žele proširiti mrežu, pojačati distribuciju i maloprodaju na perspektivnim lokalnim tržištima Centralne i Južne Italije. Manifestacija se održava u Paviljonu 6 sajamskog kompleksa Mostra d’Oltremare di Napoli.
Na ovogodišnjem, trećem po redu, sajmu franšiza predstavit će se više stotina franšiznih koncepata iz različitih branši – gastronomija, turizam, nekretnine, wellness i zdravlje, moda, zabava, fitness, tehnološke inovacije, konzultantske usluge…Među izlagačima bit će i iskusne tvrtke i najinovativniji startup koncepti, veliki franšizni igrači koji će dočekati posjetitelje – potencijalne primatelje franšize, trgovce, investitore, poduzetnike, programere – kako bi im na najbolji način predstavili svoje poslovne modele, mogućnosti i prednosti suradnje.
Prema rezultatima s prethodna dva izdanja, očekuje se da će sajam ove godine posjetiti više od 6.000 ljudi. Tijekom dva dana ove manifestacije bit će organizirane posebne radionice zatvorenog tipa za izlagače, koji će imati priliku razgovarati s konzultantima za private equity ili venture capital. Bit će organizirane i radionice za tvrtke koje trebaju savjete u području marketinga, prodaje i drugih aspekata poslovanja. Izlagači, kao davatelji franšize, također će imati priliku održati prezentacije mladim poduzetnicima i ljudima koji razmišljaju o kupnji franšize, te im na taj način približiti svoj brand, proizvode, usluge, ali i razloge zbog kojih bi trebali postati dijelom ovog franšiznog sustava.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Jovana Drakulić, sa više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.