Novi portal za poduzetne

Medijskoj obitelji međunarodne tvrtke PROFIT system sada već pripada 15 specijaliziranih portala o franšizingu, a ovoj se grupi nedavno pridružio i Franchising.mk, portal na makedonskom jeziku, koji će objavljivati vijesti i teme vezane za franšizing iz regije i svijeta.
– Za početak, sadržaj će biti vrlo sličan onom koji se objavljuje na postojećim regionalnim Franchising portalima u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Cilj je, naravno, da se tijekom vremena poveća broj vijesti i tekstova s domaćeg tržišta – kaže Diana Županoska, jedan od partnera tvrtke PROFIT system koji su zaduženi za teritorij Sjeverne Makedonije.
– Informacija, edukacija i inspiracija su, u najkraćem, razlog zašto čitatelji posjećuju Franchising portale, a Franchising.mk će svakako pratiti istu misiju – dodaje Bojan Tatolović, drugi partner u ovoj tvrtki.
Opće informacije o franšiznom načinu poslovanja sabrane su u rubrici ABC franšizinga, a što se konkretno zbiva na globalnom i regionalnom tržištu franšiza, prate i najdinamičnije rubrike Vijesti i Intervju tjedna.
– Sve priče o tvrtkama i sustavima koje se objave na portalu, bez obzira radi li se o davateljima ili primateljima franšize, jesu i poučne i inspirativne – kaže Igor Bogojević, direktor tvrtke PROFIT system za Adriatic regiju, izdavača Franchising portala u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Sjevernoj Makedoniji. – Osim konkretnih informacija o tvrtkama i njihovim uvjetima poslovanja, priče koje objavimo trebaju pokazati kako je moguće proširiti, ali i pokrenuti vlastiti biznis. One su, stoga, upućene i postojećim vlasnicima biznisa koji imaju preduvjete ili ambiciju razviti te ponuditi franšizu, ali i ljudima koji tek razmišljaju pokrenuti posao tako što će kupiti franšizu – objašnjava Bogojević te dodaje da su za tu svrhu najznačajnije sekcije portala Katalog franšiza i Prezentacije franšiznih sustava, u kojima čitatelji mogu pronaći tvrtke koje trenutno nude franšize i traže partnere u Sjevernoj Makedoniji i regiji.
Sjeverna Makedonija je malo tržište, s tek nešto više od dva milijuna stanovnika, ali to ne umanjuje potencijal za razvoj franšizinga, smatraju naši sugovornici, što i jeste osnovni preduvjet za postojanje i djelovanje ovakvog specijaliziranog medija. Na ovom su tržištu, inače, već prisutna neka od poznatih franšiznih imena – Burger King, KFC, Domino's, Marriott, Doubletree by Hilton, Helen Doron, Bata, Carpisa, Goody's, Ibis, ali i MiniPani, Jumbo, Jumping Clay, JYSK, Refan, Timberland... Jedan od izvorno domaćih sustava koji se franšizno širi i van matičnih granica je Sara Fashion.
Kako smo spomenuli, Franchising portali su medijski dio tvrtke PROFIT system, najveće konzultantske kuće u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi. PROFIT system je matično poljska tvrtka, a podružnice i medije posvećene franšizingu ima i u Češkoj, Slovačkoj, Rusiji, Ukrajini, Mađarskoj, Rumunjskoj, Saudijskoj Arabiji, Italiji te Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, a odsada i u Sjevernoj Makedoniji. Na svim tim tržištima PROFIT system nudi i sveobuhvatne usluge konzaltinga u području franšizinga.
pročitajte članke

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.