Prvi koraci u Kini
Prvi koraci u Kini / Tim Hortons je otvorio kafeteriju u centru Šangaja
Četvrtak
14.03.2019
Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.
 

Tim Hortons, kanadski lanac poznat po krafnama i kavi, najavio je sredinom 2018. da ulazi na kinesko tržište, gdje planira otvoriti više od 1.500 jedinica u sljedećih deset godina. Krajem veljače ove godine, „put od tisuću milja“ započeo je „prvim korakom“, kada je prva kafeterija pod brandom Tim Hortons otvorena u centru Šangaja.

Kanadski je lanac, naime, prošle godine potpisao ugovor o master franšizi, temeljen na zajedničkom ulaganju (joint venture) s investicijskim fondom Cartesian Capital Group, koji će biti zadužen za razvoj i otvaranje kafeterija u Kini.

Kao najmnogoljudnija zemlja u svijetu s iznimno snažnim gospodarstvom, Kina je vrlo atraktivno tržište za brandove sa Zapada, a Tim Hortons je tek posljednji u nizu lanaca koji se šire ili već imaju izgrađenu poziciju na ovom azijskom tržištu. Starbucks, McDonald's, Dunkin' Donuts, Costa Coffee te nekoliko izvorno kineskih lanaca bit će jaka konkurencija, međutim, kanadski brand računa na dovoljno veliki broj potrošača srednje klase koje odlikuje snažna kupovna moć, ali i sklonost da više jedu van doma te piju više kavu nego čaj.

Tim Hortons se, međutim, oslanja i na nekoliko izvornih aduta  jedan od njih je proširen meni. Osim svojih tradicionalnih kava i delicija, lanac će u Kini ponuditi i nekoliko tipičnih jela i pića po ukusu lokalnih potrošača. Dizajn kafeterija će, s druge strane, biti odraz kanadske tradicije i njezinih simbola  motivi javorovog lista i crvena boja bit će zastupljeni od poda do stropa, a poseban detalj je kvaka u obliku hokejaške palice. Tim Hortons, poput ostalih zapadnih brandova, igra na kartu svoje kulturne baštine kako bi privukao lokalne potrošače koji traže nešto novo i „egzotično“. Recept koji, reklo bi se, za sada ostvaruje željene rezultate, sudeći barem po broju znatiželjnika koji su na dan otvaranja kafeterije u Šangaju čekali i po nekoliko sati u redu.

Tim Hortons trenutno ima oko 4.800 kafeterija širom svijeta – u Kanadi, Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Meksiku, Filipinima i na Bliskom istoku. Brand je u vlasništvu tvrtke Restaurant Brands International.


Popularno na forumu