Bliži se sajam u Katowicama
Pored velikog Sajma franšiza u Varšavi, koji se tradicionalno održava u listopadu, sajam u Katowicama jedan je od najvažnijih događaja posvećenih franšiznom poslovanju u regiji Centralne i Istočne Europe – i po broju izlagača i po broju posjetitelja. Organizatori najavljuju da će se ove godine predstaviti oko 75 domaćih i međunarodnih izlagača (davatelja franšize), a sajam bi, prema procjenama, trebalo da posjeti i više od 3.000 ljudi – potencijalnih primatelja franšize, investitora, vlasnika malih i srednjih biznisa koji tek razmišljaju o razvoju franšize.
Iako u Katowicama živi oko 310.000 stanovnika, ovom gradu na jugu Poljske gravitira oko 3,5 milijuna ljudi, tako da se svake godine na sajmu pojave i posjetitelji iz susjednih gradova Wroclawa, Krakowa, Rzeszowa, Kielca, Lodza. – Šleska je vrlo atraktivna regija za nas, gdje namjeravamo povećati broj trgovina. Iskoristit ćemo sajam u Katowicama i predstaviti našu ponudu ljudima koje žele pristupiti trgovačkom lancu Žabka, a zainteresirani za franšizu mogu dobiti odgovore na sva pitanja na licu mjesta – kaže Sebastian Bielawski, direktor Odjela za razvoj i podršku primateljima franšize u tvrtki Žabka Polska.
Marcin Olesiak, predsjednik Uprave tvrtke Sweet Gallery, vlasnika nekoliko gastronomskih brandova, također ukazuje na prednosti ovog sajma. – Razvili smo mrežu za sve naše franšizne koncepte u cijeloj Poljskoj, ali i na inozemnim tržištima. Katowice su vrlo atraktivna i poznata destinacija, gdje se lako stiže iz cijele Poljske, ali i iz Češke, Slovačke i Njemačke. U pravilu, posjetitelji sajma franšiza su uvijek vrlo zainteresirani za gastronomske brandove te ćemo još jednom predstaviti naše koncepte – kaže Olesiak.
Među izlagačima će ove godine biti i McDonald's, Carrefour, Bank PKO BP, Bank Ochrony Środowiska, Helen Doron, Metrohouse, Biesiadowo, Coffeloffee, Cote Azur, Crazy Piramid Pizza, Lodolandia, Kontigo, Konica Minolta MBR, Magic School, Northgate Logistic, Western Chicken, Western Tortilla, Stava, Tairoll, Toy Planet i drugi.
Tijekom dva dana sajma bit će organizirani i edukativni forumi koje će voditi uspješni poduzetnici i stručnjaci iz Poljske franšizne organizacije. Budući korisnici franšize će moći saznati što znači franšizna suradnja, koji su ključni elementi ugovora o franšizi, kako napraviti poslovni plan.
Organizator sajma franšiza „Ideje za biznis“ je tvrtka PROFIT system, koja organizira i sajam franšiza u Varšavi (Franchise EXPO), jedan od najvećih sajmova ove vrste u Europi, najveći u Centralnoj i Istočnoj Europi.
Regionalni sajam franšiza „Ideje za biznis“
29. i 30. ožujka 2019.
Međunarodni kongresni centar u Katowicama, Poljska
Radno vrijeme:
Petak, 29. ožujka, 9:00-17:00
Subota, 30. ožujka, 9:00-15:00
Cijena ulaznice: 10 zlota (2,3 eura)

pročitajte članke

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša