Požurite u Pariz
Ako tražite priliku da vidite što se događa i što nudi tržište franšiza, sajamski kompleks Porte de Versailles u Parizu ovoga će ožujka biti idealna destinacija. Na najvećem europskom franšiznom sajmu, koji će se održati od 17. do 20. ožujka, pojavit će se više od 580 tvrtki, predstavit će se 500 franšiznih brandova iz gotovo 90 branši. Očekivano, najveći će broj izlagača biti iz Francuske, ali se svake godine na sajmu pojavi i na stotine franšiznih brandova iz inozemstva. U pravilu, najveći broj izlagača dolazi iz Italije, Španjolske i SAD-a, a ove će se godine predstaviti i sustavi iz Finske, Irske, Mađarske, Velike Britanije... Sajam će, najavljuju organizatori, i ove godine posjetiti više od 36.000 ljudi, potencijalnih primatelja franšize, poduzetnici i investitori.
– Na tržištu Francuske djeluje gotovo 2.000 franšiznih sustava. Oni ostvaruju prihod od oko 60 milijardi eura godišnje, a sektor još uvijek raste. Vidimo to i po izložbenom prostoru sajma koji se svake godine uvećava. Ovogodišnje, 38. izdanje sajma može se pohvaliti većim brojem izlagača u odnosu na prošlu – kaže Sylvie Gaudy, direktorica Franchise Expo Paris.
U okviru sajma održava se i više od stotinu konferencija, radionica i seminara, na kojima posjetitelji mogu dobiti savjete i odgovore na osnovna pitanja o franšizingu – što je potrebno za kupnju franšize, kako doći do izvora financiranja, ali i kako stvoriti te izgraditi vlastiti franšizni koncept.
Među službenim partnerima Sajma u Parizu već godinama je i tvrtka PROFIT system, vodeća savjetodavna kuća u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi, izdavač Franchising portala i u ovoj regiji. Zato će i ove godine čitatelji portala Franchising.hr moći dobiti besplatne ulaznice – potrebno je da se do 14. veljače 2019. registriraju na ovoj stranici Franchise Expo Paris. Nakon toga, od 15. do 28. veljače, ulaznice će se moći kupiti po cijeni od 14 eura, dok će nakon tog razdoblja koštati dvostruko više, 28 eura.
Posjetitelji će pak i ove godine moći koristiti personaliziranu online opciju My Franchise (Moja franšiza), koja će im, na temelju preferencija, omogućiti planiranje posjeta i sastanaka s davateljima franšiza, te će tako i lakše upravljati vremenom provedenim na sajmu.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?