Požurite u Pariz
Ako tražite priliku da vidite što se događa i što nudi tržište franšiza, sajamski kompleks Porte de Versailles u Parizu ovoga će ožujka biti idealna destinacija. Na najvećem europskom franšiznom sajmu, koji će se održati od 17. do 20. ožujka, pojavit će se više od 580 tvrtki, predstavit će se 500 franšiznih brandova iz gotovo 90 branši. Očekivano, najveći će broj izlagača biti iz Francuske, ali se svake godine na sajmu pojavi i na stotine franšiznih brandova iz inozemstva. U pravilu, najveći broj izlagača dolazi iz Italije, Španjolske i SAD-a, a ove će se godine predstaviti i sustavi iz Finske, Irske, Mađarske, Velike Britanije... Sajam će, najavljuju organizatori, i ove godine posjetiti više od 36.000 ljudi, potencijalnih primatelja franšize, poduzetnici i investitori.
– Na tržištu Francuske djeluje gotovo 2.000 franšiznih sustava. Oni ostvaruju prihod od oko 60 milijardi eura godišnje, a sektor još uvijek raste. Vidimo to i po izložbenom prostoru sajma koji se svake godine uvećava. Ovogodišnje, 38. izdanje sajma može se pohvaliti većim brojem izlagača u odnosu na prošlu – kaže Sylvie Gaudy, direktorica Franchise Expo Paris.
U okviru sajma održava se i više od stotinu konferencija, radionica i seminara, na kojima posjetitelji mogu dobiti savjete i odgovore na osnovna pitanja o franšizingu – što je potrebno za kupnju franšize, kako doći do izvora financiranja, ali i kako stvoriti te izgraditi vlastiti franšizni koncept.
Među službenim partnerima Sajma u Parizu već godinama je i tvrtka PROFIT system, vodeća savjetodavna kuća u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi, izdavač Franchising portala i u ovoj regiji. Zato će i ove godine čitatelji portala Franchising.hr moći dobiti besplatne ulaznice – potrebno je da se do 14. veljače 2019. registriraju na ovoj stranici Franchise Expo Paris. Nakon toga, od 15. do 28. veljače, ulaznice će se moći kupiti po cijeni od 14 eura, dok će nakon tog razdoblja koštati dvostruko više, 28 eura.
Posjetitelji će pak i ove godine moći koristiti personaliziranu online opciju My Franchise (Moja franšiza), koja će im, na temelju preferencija, omogućiti planiranje posjeta i sastanaka s davateljima franšiza, te će tako i lakše upravljati vremenom provedenim na sajmu.
Pokrenuti vlastiti biznis kroz franšizu / Franšizing omogućuje da poduzetni ljudi vode vlastiti biznis, dok u isto vrijeme uživaju u pomoći i potpori provjerenog, dobro poznatog branda. pročitajte članke
Novo ime u svijetu kave
/26.08.2022
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
My way: Subway
/11.03.2014
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.