Novi primatelj s novim ciljem
Burger King je stigao u Hrvatsku 2014. kada je prvi restoran otvoren na odmorištu Draganić-jug na autocesti A1, da bi, godinu dana kasnije, otvorena i poslovnica u zagrebačkom Arena Centru. Nositelj franšize za ove restorane je švicarska tvrtka Marché.
Na tržištu Hrvatske, međutim, 2017. pojavljuje se i novi nositelj razvojne franšize ovog američkog fast-food branda – tvrtka „Kraljevi Restorani“. Kako je u to vrijeme priopćeno iz tvrtke, ovim je „započeto novo poglavlje“ u razvoju lanca u Hrvatskoj te službeno najavljeno da će sve buduće Burger King restorane otvarati „Kraljevi Restorani“. Tvrtka je u vlasništvu australskog poduzetnika hrvatskog podrijetla Marka Ivaničića, koji se dugo godina bavi ugostiteljstvom u Australiji.
„Kraljevi Restorani“ su do sada otvorili tri Burger Kinga – prvi u Splitu (Mall of Split) u studenom 2017, a zatim, u studenom 2018. u Zagrebu (City Centre one Zagreb), da bi početkom 2019. godine otvorili još jedan u Splitu (City Centre one Split).
Kako je svojedobno najavljeno, „Kraljevi Restorani“ planiraju „veliku ekspanziju“ te će u narednim godinama otvoriti i do 15 restorana, u više gradova Hrvatske. Inače, Burger King je 2013. usvojio strategiju tzv. „potpunog franšizinga“, tako da je sve vlastite restorane prodao primateljima franšize. Lanac se i danas nastavlja isključivo širiti davanjem franšize. Trenutačno, Burger King ima više od 15.000 restorana u više od 100 zemalja.
pročitajte članke
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.