U Varšavu po franšizu i savjet
Iako se primarno obraća domaćim tvrtkama, Sajam franšiza u Varšavi nije rezeviran samo za izvorno poljske franšizne sustave. Sajam je već godinama otvoren za franšizne koncepte i brandove iz drugih zemalja svijeta – naročito za sustave koji imaju ambiciju pronaći primatelje franšize u Poljskoj te na taj način razviti biznis na tom tržištu. I ove godine, najavljuju organizatori, od 17. do 19. listopada u Palači znanosti i kulture predstavit će se više od 200 franšiznih brandova.
Ni posjetitelji sajma nisu više isklučivo iz Poljske – organizatori potvrđuju da svake godine raste broj zainterisiranih iz inozemstva. Ipak, bez obzira na zemlju iz koje dolaze, iskustvo ili ambicije, posjetitelji sajma uglavnom dolaze s istom svrhom – upoznati se s ponudom i uvjetima kupnje franšize. Zbog toga je među posjetiteljima veliki broj investitora, samostalnih poduzetnika, vlasnika malih i srednjih poduzeća, kao i zaposlenih ljudi koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla kupnjom franšize. Očekuje se da će ovogodišnji sajam privući oko 7.000 ljudi. – Sajam franšiza je događaj koji se ne smije propustiti ako tražite franšizne partnere. Dobro je sudjelovati ako se želite i dobro pozicionirati te održati dobar image na franšiznom tržištu – kaže jedan od izlagača.
Sajam, osim toga, ne posjećuju samo poduzetnici koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji se tek žele upoznati sa ovim vidom poslovanja. Stoga se u sklopu sajma organiziraja niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti će svojim savjetima pomoći svim zainteresiranim posjetiteljima – od toga kako da odaberu pravu poslovnu ideju, do toga kako da utvrde i provjere što davatelj franšize zaista nudi.
Gastronomske su franšize, tradicionalno, najzastupljenije na sajmu, a veliku pozornost privlače i trgovački lanci, specijalizirane trgovine, franšize iz financijskog sektora, nekretnina i edukacije. Konačan popis izlagača bit će poznat tek u listopadu, a tko je do sada potvrdio sudjelovanje na sajmu franšiza u Varšavi, može se pratiti na sljedećoj stranici: Franchise Expo Warsaw.
Glavni organizator sajma jest PROFIT system, najveća konzultantska kuća u oblasti franšizinga u Središnjoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.hr.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?