U Varšavu po franšizu i savjet
Iako se primarno obraća domaćim tvrtkama, Sajam franšiza u Varšavi nije rezeviran samo za izvorno poljske franšizne sustave. Sajam je već godinama otvoren za franšizne koncepte i brandove iz drugih zemalja svijeta – naročito za sustave koji imaju ambiciju pronaći primatelje franšize u Poljskoj te na taj način razviti biznis na tom tržištu. I ove godine, najavljuju organizatori, od 17. do 19. listopada u Palači znanosti i kulture predstavit će se više od 200 franšiznih brandova.
Ni posjetitelji sajma nisu više isklučivo iz Poljske – organizatori potvrđuju da svake godine raste broj zainterisiranih iz inozemstva. Ipak, bez obzira na zemlju iz koje dolaze, iskustvo ili ambicije, posjetitelji sajma uglavnom dolaze s istom svrhom – upoznati se s ponudom i uvjetima kupnje franšize. Zbog toga je među posjetiteljima veliki broj investitora, samostalnih poduzetnika, vlasnika malih i srednjih poduzeća, kao i zaposlenih ljudi koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla kupnjom franšize. Očekuje se da će ovogodišnji sajam privući oko 7.000 ljudi. – Sajam franšiza je događaj koji se ne smije propustiti ako tražite franšizne partnere. Dobro je sudjelovati ako se želite i dobro pozicionirati te održati dobar image na franšiznom tržištu – kaže jedan od izlagača.
Sajam, osim toga, ne posjećuju samo poduzetnici koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji se tek žele upoznati sa ovim vidom poslovanja. Stoga se u sklopu sajma organiziraja niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ove oblasti će svojim savjetima pomoći svim zainteresiranim posjetiteljima – od toga kako da odaberu pravu poslovnu ideju, do toga kako da utvrde i provjere što davatelj franšize zaista nudi.
Gastronomske su franšize, tradicionalno, najzastupljenije na sajmu, a veliku pozornost privlače i trgovački lanci, specijalizirane trgovine, franšize iz financijskog sektora, nekretnina i edukacije. Konačan popis izlagača bit će poznat tek u listopadu, a tko je do sada potvrdio sudjelovanje na sajmu franšiza u Varšavi, može se pratiti na sljedećoj stranici: Franchise Expo Warsaw.
Glavni organizator sajma jest PROFIT system, najveća konzultantska kuća u oblasti franšizinga u Središnjoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko franšiznih časopisa i portala, među kojima je i Franchising.hr.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.