Razmjena iskustva

Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske asocijacije za franšizno poslovanje i profesorica na fakultetu VERN, kao primjere dobrih inicijativa prezentirala je pokretanje kolegija „Franšizno poslovanje“ na sveučilištu VERN i organizaciju međunarodnog sajma franšiznog poslovanja „Franšiznim poslovanjem do stvaranja novih radnih mjesta i stjecanja iskustva“. Ona je ujedno bila i jedina učesnica sa ovih prostora.
Guy Gras, direktor pravnog odjeljenja francuske franšizne tvrtke Yves Rocher, istakao je da franšizu i pravno treba promatrati kroz europske zakone o inovacijama, a ne kroz zakone o distribuciji proizvoda i usluga, kao što se trenutačno radi. Naime, on je slikovito i pravno jasno povezao know how (koji čini osnovu franšiznog prijenosa iskustva i znanja) sa inovacijama. Osnova know how – a predstavlja nešto novo i drugačije i to se prenosi na primatelja franšize. – Kada tu ne bi bilo inovacija, ne bi bilo ni know how – a – kazao je on.
Na koferenciji su mnoge tvrtke - YvesRocher, Dunlop, Vapiano - predstavile vlastita iskustva o internetu kao prodajnom alatu i mogućnostima koje on pruža. Te tvrtke su istakle da samo davatelj franšize treba imati svoju web stranicu na kojoj bi bio predstavljen brend, dok se primatelji franšize mogu oglašavati na Facebook-u, Twiter-u i drugim društvenim mrežama.
Konferencija je održana 29.11.2012. u Brusselsu u u organizaciji Europske franšizne federacije.
pročitajte članke

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Slavica Bakiš, nakon godinu dana poslovanja kao primatelj franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada postupno i sigurno raste.
Reputacija Ljiljane Kukec u području franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Jovana Drakulić, sa više od 20 godina iskustva stvorila je day care centar koji spaja znanje i ljubav. Nakon dvije godine rada s listama čekanja za upis, koncept širi kroz franšizu.