Razmjena iskustva

Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske asocijacije za franšizno poslovanje i profesorica na fakultetu VERN, kao primjere dobrih inicijativa prezentirala je pokretanje kolegija „Franšizno poslovanje“ na sveučilištu VERN i organizaciju međunarodnog sajma franšiznog poslovanja „Franšiznim poslovanjem do stvaranja novih radnih mjesta i stjecanja iskustva“. Ona je ujedno bila i jedina učesnica sa ovih prostora.
Guy Gras, direktor pravnog odjeljenja francuske franšizne tvrtke Yves Rocher, istakao je da franšizu i pravno treba promatrati kroz europske zakone o inovacijama, a ne kroz zakone o distribuciji proizvoda i usluga, kao što se trenutačno radi. Naime, on je slikovito i pravno jasno povezao know how (koji čini osnovu franšiznog prijenosa iskustva i znanja) sa inovacijama. Osnova know how – a predstavlja nešto novo i drugačije i to se prenosi na primatelja franšize. – Kada tu ne bi bilo inovacija, ne bi bilo ni know how – a – kazao je on.
Na koferenciji su mnoge tvrtke - YvesRocher, Dunlop, Vapiano - predstavile vlastita iskustva o internetu kao prodajnom alatu i mogućnostima koje on pruža. Te tvrtke su istakle da samo davatelj franšize treba imati svoju web stranicu na kojoj bi bio predstavljen brend, dok se primatelji franšize mogu oglašavati na Facebook-u, Twiter-u i drugim društvenim mrežama.
Konferencija je održana 29.11.2012. u Brusselsu u u organizaciji Europske franšizne federacije.
pročitajte članke

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Slavica Bakiš, nakon godinu dana poslovanja kao primatelj franšize Body Creator, kaže da se u njenom poslu tope jedino kilogrami, a zarada postupno i sigurno raste.
Reputacija Ljiljane Kukec u području franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.