kozmetika, nakit, pokloni
Poduzetne krasi predanost
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Kutak za bolje poslovanje
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Od ideje do parfumerije
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
Biznis za energične i predane
Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize
Desetljeće u franšizi
Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.
Uvijek u trendu
Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"
Iskustvo je dragulj franšize
Kako su postali primatelji franšize i kako danas posluju? Marko i Ivana Ognjenović već tri godine vode trgovinu nakita "Dvije šmizle".
Franšiza za svako mjesto
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Čudesno putovanje do Aque
Osim suvenira, Ekaterina Stankevič je s Jadrana „ponijela“ i želju otvoriti franšizu branda Aqua. Prvi je dućan ubrzo osvanuo na Krimu, da bi se biznis – nakon nedavnih previranja – preselio u Bugarsku.
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Kad biramo partnere, prije svega tražimo ozbiljnost i predanost poslu, kaže Milica Gavrilović, vlasnica franšiznog koncepta "Dvije šmizle"
Snaga sustava je u dobrim partnerima
Nakon dugo godina rada u trgovini, Svetlana Pavličić Ozrinić uzela je franšizu suvenirnice Aqua Maritime i uspješno razvila posao u Crnoj Gori.
Stići do dalekih meridijana
Kakvi su planovi za širenje franšizne mreže Aqua, tko su primatelji ove franšize u dalekim zemljama te može li franšiza uspjeti u zemljama bez mora, govori Gordan Kolar.
Važno je voljeti nakit
Nakon pet godina rada u dućanu nakita, Vera Ignjatov, poduzetnica iz Srbije, postala je primatelj franšize Dve šmizle.
Čista esencija
Kako je nastala jedina tvornica parfema u Hrvatskoj, što očekuju od ulaska Hrvatske u EU, imaju li konkurenciju i kako se šire kroz franšizu, govori Tomislav Vrbanec.
Osjećaj moći i glamura
O prvim dojmovima s otvorenja franšiznog dućana u Amsterdamu, planovima i teškoćama s kojima se suočavaju, razgovaramo sa Sarom Čakić.
Zaljubljena u modu i umjetnost
Iako franšizna radnja City Fashion Jewellery u Sarajevu radi tek od srpnja prošle godine, nakit ovog branda je već postao sinonim za glamur.
Kutak s mnogo glamura
Petar Mugoša je prije nekoliko godina uvrstio franšizne kornere u vlastite drogerije Kuća kemije i Dama, te tako obogatio ponudu malog, ali zahtjevnog tržišta Crne Gore.
Biti "mercedes među parfemima"
Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litve, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.