Sreća prati hrabre
Ni u jednom poslu ne postoji univerzalan recept za uspjeh. Dobra ideja i inovacija su svakako nužni, ali ne i dovoljni preduvjeti. Za uspjeh je ponekad potrebna i upornost, ponekad - hrabrost. Sve ovo bi mogli potvrditi brat i sestra Alessio i Rosetta Santoiemma, mladi dizajnerski dvojac iz Italije. Njihov proizvod je tek privukao pozornost, ali već sada daju dobar primjer - kako jedan običan i dobro poznat modni detalj može donijeti nešto novo. A uspjeli su u Italiji, gdje, ne treba zaboraviti, vlada bespoštedna konkurencija, bar kad je svijet mode i dizajna u pitanju.
Alessio i Rosetta su prošle godine sudjelovali na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu i pod brandom Al&Ro predstavili svoje - sunčane naočale. Među stotinama dizajnera, stilista i umjetnika, njihove jednostavne i moderne naočale su se istakle nizom atraktivnih i praktičnih odlika i već su proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".
Al&Ro naočale su, za početak, nesalomive. Tajna njihove dugovječnosti krije se u "inovativnom i hiper-tehnološkom " materijalu, koji bi se, u najkraćem, mogao opisati kao - vrsta gume. A da se ne mogu polomiti, kupci se mogu uvjeriti i prije no što ih kupe. Dozvoljeno im je da ih uvijaju, istežu, pa čak i da ih bace na pod.
Međutim, ono što ih dodatno čini dopadljivim je i jednostavan i vrlo sveden dizajn, varijetet i intezitet boja, kao i vrlo poželjne fizičke karakteristike. Al&Ro naočale su izuzetno lagane, mekane i do te mjere fleksibilne da se lako prilagođavaju svakom obliku lica.
Paleta boja u kojoj se proizvode je vrlo široka (oko 30 nijansi), stakla su zamjenjiva, a tekstura materijala varira ovisno o boji koju treba dodatno "dočarati". U prodaji su trenutno dostupna dva modela - "Square" i "Drop", a za jedan par naočala treba izdvojiti 80 eura.
Iako bi mnogi na prvi pogled mogli reći da se radi o zanimljivom, ali luckastom proizvodu, talijanski hit bi, zapravo, vrlo brzo mogao postati novi globalni modni fenomen. Al&Ro naočale su dovoljno "neutralne" da pristaju svima, a opet, i dovoljno "ektravagantne" da gode i ljudima koji drže do prepoznatljivog stila. Dvojcu Santoiemma se kreativnost, i hrabrost, svakako ne može poreći.
pročitajte članke
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.
Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
Najčitanije
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.