LG Laundry Lounge franšiza počela je raditi u Zadru u svibnju ove godine i već u prvoj sezoni, prema riječima Tomislava Faina, primatelja franšize, zabilježila odlične poslovne rezultate.
Ponedjeljak
07.12.2015
Tomislav Fain je već 15 godina u poduzetništvu, bavi se turizmom i ugostiteljstvom. Kada je odlučio otvoriti samoposlužnu praonicu rublja, uzeo je franšizu LG Laundry Lounge.
 

Tomislav Fain iz Zadra već godinama razvija dva privatna biznisa. Njegova tvrtka Terra Travel bavi se turizmom, a druga, Cidaris, ugostiteljstvom. U jednom je trenutku, međutim, odlučio proširiti poslovanje i sa partnerom otvoriti samoposlužnu praonicu rublja.

– Obišli smo većinu proizvođača opreme za samoposlužne praonice i već otvorene praonice. Sa vlasnicima smo pričali o opremi koju imaju. Kada smo sve stavili na papir – cijenu, kvalitetu, dostupnost servisa –ispostavilo se da franšizni sustav LG Laundry Lounge daje najbolju vrijednost za uloženi novac – kaže Fain. Nakon što su potpisali franšizni ugovor, tvrtka New Deal postala je prvi primatelj single-unit LG Laundry Lounge franšize u Hrvatskoj.

Već sada, kako kaže, nisu pogriješili jer su od tvrtke Bijeli svijet, kao primatelja master franšize i dobavljača LG strojeva za Hrvatsku, imali odličnu podršku. Praonicu su otvorili u svibnju ove godine, a prva turistička sezona protekla je odlično. – I sada, nakon sezone, praonica radi, iako nema turista, što je i dokaz da je hrvatsko tržište spremno za samoposlužne praonice – kaže on.

Tijekom sezone, najčešći su im klijenti bili turisti sa svih strana svijeta, no, primjećuju da je nešto više bilo onih koji dolaze iz zemalja izvan Europe. – Trenutno, u praonicu dolaze naši Zadrani i zadarski studenti. Pošto u praonici imamo i mogućnost peglanja, privukli smo i dio vlasnika apartmana i restorana koji svoj veš peglaju kod nas – kaže Fain.

Foto: LG Laundry Lounge Zadar

Fainu je ovo prvo osobno iskustvo sa franšizingom. I ranije je mnogo toga znao o franšiznom poslovanju, najviše zahvaljujući partnerima koji su i sami radili u sustavu franšizinga. – Što se tiče LG Laundry Lounge franšize mogu reći samo riječi hvale. Prednost franšize je svakako to što nam je davatelj maksimalno pomogao u početku kod uređenja prostora i oglašavanja. Za sada još nismo naišli ni na jednu manu – kaže on. Dodaje, međutim, da ga, poput većine poduzetnika u Hrvatskoj, najviše "muče" visoki PDV i visoka davanja za radnike.

LG Laundry Longue je poslovanje u Hrvatskoj započeo početkom 2015. godine, a primatelj master franšize za sve zemlje bivše Jugoslavije je tvrtka Bijeli svijet.