Već radimo na tome da postanemo najbolji sustav za sigurno uklanjanje tetovaža na svijetu. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.
Ponedjeljak
24.11.2014
Što su postigli u ovoj poslovnoj godini, čemu teže, ali i po čemu se Skinial razlikuje od drugih sustava za uklanjanje tetovaža, govori vlasnik koncepta Klaus Bode.
 

Skinial je prisutan u nekoliko zemalja Europe - osim na matičnom tržištu u Njemačkoj, franšizni studiji su otvoreni i u Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji i Španjolskoj. Možete li nam ukratko napraviti "presjek" ove poslovne godine?

Ne samo da smo uspjeli razviti franšize na nekoliko tržišta u Europi, već smo Skinial predstavili i u Australiji, dok smo u rujnu potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Kanade. Kada je riječ o Europi, u Njemačkoj i Poljskoj imali smo nešto slabiji učinak u "prvom poluvremenu", ali smo od jeseni ipak pronašli nove primatelje franšize. Također, uspjeli smo pronaći prvog partnera u Skandinaviji. Danska nam se pridružilia u drugoj polovici godine.

U Italiji i Španjolskoj, ideja o uklanjanju tetovaže bez lasera počinje dopirati do svijesti javnosti, tako da nadležne institucije u tim zemljama tek trebaju odlučiti gdje svrstati ovu metodu "liječenja" ili tko bi se time smio baviti. Svaka država drukčije gleda na našu metodu - po jednima je medicinska, po drugima kozmetička - tako da je vrlo teško pronaći sustav, pogotovo u ovako ranoj fazi, koji bi omogućio snažnu ekspanziju franšizne mreže. Ipak, trudimo se da svoja iskustva dijelimo s drugim tvrtkama koje donose inovacije na međunarodna tržišta i na taj način pomažu da se određena pravila promjene.

Po vašem mišljenju, što to franšizni koncept Skiniala čini uspješnim?

Fokusirani smo na jednu jednostavnu uslugu, i već predano radimo na tome da postanemo najbolji sustav za sigurno uklanjanje tetovaža na svijetu. Investicija za pokretanje posla je niska kad se usporedi s vremenom za koje se može vratiti, a većina onih koji se odlučuju za uzimanje naše franšize jesu osobe koje se već bave sličnim poslovima. Pored toga, mi ne tražimo nikakve naknade. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.

Nedavno ste ušli i na tržište Sjedinjenih Država. Poznato je da se strani sustavi tamo ne mogu tako lako probiti. Kako ste vi uspjeli?

U tom smislu nam je pomogala naša franšiza u Poljskoj. Američki biznismen iz Arizone, koji je, inače, podrijetlom iz Poljske, otkrio je Skinial dok je boravio kod svoje obitelji. Kontaktirao nas je i poslije nekoliko sastanaka potpisali smo ugovor. Skinial od listopada radi u Americi, a za nekoliko tjedana, svi zainteresirani mogu posjetiti i prvi studio u Miamiju.

Koliko su ljudi skeptični kada su nove metode za uklanjanje tetovaže u pitanju? Laserska metoda je još uvijek široko rasprostranjena.

Da, laser je najčešće korištena metoda za uklanjanje tetovaža, ali i vrlo opasna. Očekujemo da će broj medicinskih i znanstvenih studija o štetnom utjecaju lasera i dalje rasti. Laser ne uklanja tintu u potpunosti - ona, u obliku nanočestica, ostaje u organizmu, ulazi u krvotok i zadržava se u limfnim čvorovima i jetri. Posljedice korištenja lasera postale su globalni problem, zato i smatramo da će se ljudi postupno okrenuti drugim metodama. Sudeći po broju zainteresiranih za našu franšizu, mi to već doživljavamo.


Popularno na forumu