Edukacija „na mreži“

Virtualna nastava engleskog jezika / Kako se tečajevi više ne mogu održavati u učionici, Early Stage prelazi na online nastavu
Četvrtak
26.03.2020
Early Stage, poljski franšizni lanac škola engleskog jezika, nije prestao s radom, iako su škole zatvorene. Tečajevi se održavaju online. Mogu li i primatelji franšize koristiti ovo rješenje?
 

Zatvaranje škola uzrokovano epidemijom koronavirusa u Poljskoj, prema trenutnoj odluci poljske Vlade, trajat će barem do Uskrsa, što je rezultiralo obustavom dodatnih aktivnosti za djecu i u drugim edukativnim ustanovama – školama jezika, sporta, informatike, mentalne aritmetike i slično. Unatoč prijetnji od gubitka prihoda i klijenata, vlasnici takvih koncepata morali su brzo osmisliti krizna rješenja. Uz redakcijske izmjene, prilagodbu i komentare, prenosimo tekst o jednom franšiznom edukativnom sustavu iz Poljske, koji je objavljen na našem poljskom portalu Franchising.pl.

– Odmah smo odlučili uspostaviti platformu za virtualna online predavanja, odnosno, časove držimo „na mreži“ – kaže na početku razgovora Tonia Bochińska, suvlasnica i direktorka koncepta Early Stage, jednog od najuspešnijih lanaca škola engleskog jezika u Poljskoj.

Online platforma 

Tijekom prva dva tjedna obustave nastave u edukativnim ustanovama, Early Stage pripremio je prve video i interaktivne materijale za online nastavu te se oprijedelio za online platformu, putem koje će sve biti organizirano. 

– Sve smo pripremili u samo četiri dana. Od tog trenutka, kontinuirano pripremamo nove materijale, prenosimo ih na online platformu te klijentima šaljemo pristupne kodove kako bi svakodnevno mogli koristiti naše obrazovne materijale – objašnjava Bochińska.

Za to vrijeme, nastavnici i predavači koji rade u svim Early Stage ustanovama pripremaju se i za online predavanja, koja će ići uživo. Nastava će se održavati dva puta tjedno za svaku grupu polaznika, kako je to bilo i prije izvanredne situacije. Razlika je u tome što će učenici i predavači, umjesto u učionici, sada međusobno komunicirati putem posebne video-konferencijske platforme, koju je također odabrao i kupio sam Early Stage. 

– Tijekom prva dva tjedna izvanrednih mjera, predavači su imali vremena upoznati se s platformom koju će koristiti, razviti metode kojima će najbolje organizirati predavanja na mreži, provesti probne lekcije. Kako se posao ipak odvija, naša je odluka da oni za sve to vrijeme i za sav taj angažman budu plaćeni kao i prije – dakle, kako je to bilo i u normalnim uvjetima poslovanja – naglašava Bochińska. 

– Naš marketinški tim naporno radi na promidžbi novih aktivnosti. Nikada nismo imali toliko povoljnih mišljenja na društvenim mrežama – zahvaljujući dostupnim video-materijalima, roditelji sada vide kako naša nastava izgleda „iznutra"  i to ih čini zadovoljnima, bez obzira na trenutačne okolnosti  dodaje Bochińska.

Direktorka koncepta Early Stage naglašava da su sva ova „krizna rješenja" dostupna cijeloj mreži – za sve njihove primatelje franšize. – To pokazuje da je zajednica, a posebno u teškim situacijama, jača od jedinke – kaže Tonia Bochińska. – Naravno, svi su poduzetnici zabrinuti za budućnost. Međutim, nastojimo se snaći u novim okolnostima, imajući u vidu, prije svega, to da puno ljudi vodi svoj posao pod našim brandom – naglašava ona.

Franšizna mreža 

U Poljskoj više od 33.000 đaka pohađa školu jezika u nekoj od oko 450 poslovnica Early Stagea, od kojih su gotovo sve – franšizne. Većina primatelja franize ovog sustava su učitelji i nastavnici, s prethodnim iskustvom u radu s djecom.

Primatelji naše franšize dobivaju obuku u svim segmentima – metodologiji nastave, marketingu, administraciji i ljudskim resursima. Oni, također, imaju našu stalnu podršku – kako u dijelu koji se tiče metodologije i programa, tako i oko administrativnih poslova, ali i u dijelu koji se tiče marketinga, prodaje i IT organizacije. Svi oni dobivaju kurikulum za djecu uzrasta od tri do 18 godina te originalne nastavne materijale – objašnjava Izabela Mieszała iz Early Stagea. – Know-how za upravljanje sopstvenom školom jezika dostupan je na internoj online platformi – dodaje ona.

Early Stage, kao davatelj franšize, osmislio je franšizni sustav koji primateljima omogućuje da poslovanje započnu s relativno niskim investicijama – one se kreću od oko 4.000 do 5.000 zlota (nešto više od 1.000 eura), i uglavnom se koriste za lokalne promidžbene kampanje. Online marketing organizira Early Stage kao davatelj franšize. Ulaganja su takva jer sustav ne zahtijeva otvaranje i vođenje samostalnih poslovnica (škola) – nastava se, zapravo, može odvijati u učionicama koje se iznajmljuju u klasičnim državnim školama, u terminima kada je to moguće.

Na početku suradnje, primatelj franšize mora uplatiti i depozit u iznosu od 2.000 zlota (nešto manje od 500 eura), koji mu se vraća kada prva grupa polaznika upiše i započne tečaj jezika. Mjesečna franšizna naknada iznosi od 7% do 12% prihoda, a visina naknade opada s povećanjem broja upisanih učenika, polaznika škole.

Tekst napisala: Monika Wojniak-Żyłowska
Link na originalni tekst: Early Stage
Priredio: Igor Bogojević


Tonia Bochińska, direktorka škole Early Stage / „Naš marketinški tim naporno radi na promidžbi novih aktivnosti.“

Najčitanije

Plivati na duge staze /07.01.2019

– U biznisu, kao i u sportu, liderstvo i smjelost u prihvaćanju određenih izazova jednako su važni. No, važna je i istrajnost i umijeće prihvaćanja poraza, pogrešaka, kao i želja da se ide dalje – kaže Igor Erhartič, srbijanski plivač, olimpijac, vlasnik City hostela iz Novog Sada

Netipična cvjećarnica Maje Bohosiewicz /08.01.2019

– Mislili smo da ćemo u ovaj posao barem jedno vrijeme morati dodatno ulagati novac. Srećom, to se dosad nije dogodilo! – kaže Maja Bohosiewicz, poznata poljska glumica, koja je prije nekoliko godina sa zaručnikom u Varšavi otvorila luksuznu cvjećarnicu Flower Store

Od hokeja do Subwaya /09.01.2019

– Na početku, javila se i bojazan – kako ćemo ući u posao kojim se nikad nismo bavili! No, shvatili smo da kupnja Subway franšize znači da ćemo imati stalnu pomoć i potporu regionalnog agenta za razvoj. Za nekoga tko tek ulazi u posao, ovo je bila ključna prednost i olakšica – kaže Peter Frühauf, poznati slovački hokejaš koji je nedavno postao i primatelj Subway franšize

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa /23.07.2019

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Šalovi „nove generacije“ /23.04.2020

Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.

Popularno na forumu