„Brzim čitanjem“ do vlastitog biznisa
Franšizni koncept „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ započet će poslovanje u još jednoj zemlji regije –Sloveniji, a primatelj franšize je tvrtka Mihaela Babiča. Naime, Babič je svojedobno bio primatelj franšize DOOR International u Sloveniji i trener te tvrtke, baš kao i Časlav Mančić, jedan od kreatora programa „Brzo čitanje i mudro učenje“. Kada je Babič saznao da je njegov bivši kolega Mančić osmislio i program namijenjen djeci, nije se puno dvoumio oko pokretanja novog posla.
– Odlučio sam se za ovu franšizu jer program po kojem treneri tvrtke DOOR podučavaju odrasle u međunarodnim tvrtkama diljem kontinenta, a koji je korišten kao osnova za kreiranje programa za djecu, dobro poznajem. Uvjeren sam da će djeca koja pohađaju program „Brzo čitanje i mudro učenje“ značajno poboljšati svoje sposobnosti i postići uspjeh i u školi, i kasnije u karijeri. Na taj se način već u ranim godinama kod djece podiže kreativnost, sposobnost brzog obrađivanja podataka i samopouzdano izlaganje – što daje veliki potencijal budućem razvoju gospodarstva u Sloveniji. To će nam biti vrlo važno za vremena koja dolaze – objašnjava Babič što ga je motiviralo.
Osim što će činiti nešto dobro za djecu, svidjelo mu se i to što može biti više kod kuće, u Kopru, i što će od ovog posla moći dobro zaraditi. Budući da je primatelj master franšize, Babič također ima pravo dalje razvijati mrežu škola u Sloveniji pronalazeći nove primatelje franšize. Na taj način, kako kaže, pruža se mogućnost i drugim poduzetnim ljudima koji imaju želju pokrenuti vlastiti biznis u području obrazovanja. – „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ odlična je prilika za potencijalne primatelje pojedinačnih franšiza, jer u Sloveniji živi više od 190 tisuća djece između 6 i 14 godina. Ovo je idealan posao za sve koji vole raditi s djecom te žele poboljšati životni standard – objašnjava Babić.
Prema njegovim riječima, u Sloveniji postoji mnogo različitih programa učenja, ali ne postoji ni jedan sličan „Školi brzog čitanja i mudrog učenja“, koji na jednostavan i siguran način, pod budnim okom certificiranih instruktora, tijekom šest mjeseci omogućuje djeci da savladaju tehnike čitanja i pamćenja, nauče pronaći ključne riječi u svojim lekcijama i vizualno mapirati gradivo, poboljšaju prezentacijske vještine, ali i da svoje znanje i vještine efikasno koriste i primjenjuju u školi. – Djeca lako uče nove vještine, ali obično ih ne koriste dovoljno, pa im to ne donosi rezultate. Ovo je revolucionarni pristup koji osigurava visoku razinu implementacije – s naglaskom na uspjeh u školi i karijeri, jer razvoj funkcionalnih sposobnosti učenja postaje jedan od ključnih kriterija uspjeha u poslovanju, na globalnoj razini. Kada današnja djeca završe formalno obrazovanje, taj kapacitet, poznat kao ‘learnability’, vjerojatno će postati najvažniji faktor poslovnog uspjeha – objašnjava Babić.
– S obzirom na to koliko se sustav brzo širi u Srbiji i Hrvatskoj, mislim da će franšizu „Brzog čitanja i mudrog učenja“ u sljedeće dvije godine imati više od 40 odsto regijskih centara Slovenije – uvjeren je Babič.
Miroslav Samardžić, koji je uz Časlava Mančića osmislio cjelokupni koncept škole, kaže da, kad su prije otprilike godinu dana počeli širiti franšiznu mrežu, nisu mogli ni pretpostaviti da će otvoriti škole u 14 gradova Srbije, ali i u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Sloveniji. – Stvorili smo školu iz snova koju podjednako vole u Beogradu, Podgorici, Velikoj Gorici, Istočnom Sarajevu i svim drugim mjestima. Imamo dosta planova za budućnost, ali Italija nam je sljedeći cilj – kaže Samardžić.
U Hrvatskoj, mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ također razvijaju primatelji master franšize – Hrvoje i Helena Tkalčić, vlasnici „Centra za poduku HELENA“. Za samo osam mjeseci, otvoreno je čak 12 „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“.
pročitajte članke
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Najčitanije
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?