DepilConcept stiže u regiju
Sredinom ožujka, u centru Beograda, otvorit će se prva klinika portugalskog branda DepilConcept.
– Za DepilConcept smo saznali prije tri godine – priča za Franchising portale Nemanja Nikodijević, direktor tvrtke koja je primatelj master franšize ovog branda. – Međutim, u to smo vrijeme radili u drugoj branši, stjecali prva poslovna iskustva. Kada smo poželjeli napredovati, ponovno smo se vratili DepilConceptu – objašnjava kako su došli do ovog franšiznog sustava.
Odluku o pokretanju suradnje s portugalskom tvrtkom, kako kaže, nije bilo teško donijeti. – Riječ je o brandu koji funkcionira već više od 12 godina u zahtjevnoj branši. Svojim rezultatima su nam pokazali da možemo imati povjerenja u njih, jer brand sustavno radi svoj posao, tvrtka je vrlo dobro organizirana, posebno u smislu stručne i ažurne potpore, što je nama, kao primateljima njihove franšize, bila jedna od najvažnijih stvari kada smo razmišljati o započinjanju suradnje – objašnjava Nikodijević. – Kao što će za naše buduće franšizne partnere iz Srbije, jedna od najvažnijih stvari biti to da smo mi, kao masteri, dobro organizirani – kaže on.
Da je DepilConcept bio "pravi izbor", ispostavilo se i kad su se osobno susreli s vlasnicima, zaposlenicima, vidjeli kako tvrtka radi. – Nakon upoznavanja s njihovim protokolima i modelima rada, bilo je jasno da je ovo prava priča za nas – kaže naš sugovornik.
Pripreme za otvorenje prve klinike privode se kraju. Za deset dana, kako je najavljeno, DepilConcept u Beogradu primit će i prve klijente.
Za primatelje master franšize otvorenje ove poslovnice je, zapravo, samo prvi zadatak. – Poput svih mastera, i mi radimo "dva posla" – podsjeća Nikodijević. – Osim što otvaramo i vodimo naše klinike, imamo i zadatak promovirati i širiti brand, odnosno, prodavati pojedinačne franšize drugim poduzetnicima – kaže on, dodajući da će franšize početi prodavati odmah po otvorenju klinike u Beogradu.
– Već sada, zahvaljujući našoj širokoj bazi poznanstava, uspostavljamo prve kontakte i postoji velika šansa da odmah započnemo širiti brand. Smatramo da je Srbija vrlo pogodna za ovu vrstu djelatnosti, tako da, kad razmišljamo o širenju mreže, ne uzimamo u obzir samo velike gradove. Zbog pristupačne cijene franšize, kao i iznimno povoljnih cijena samih tretmana te dobro organizirane tvrtke i posla, mislimo da ima potencijala i u manjim mjestima, koja mogu biti jako dobra tržišta za razvoj DepilConcepta – kaže naš sugovornik.
DepilConcept je brand u vlasništvu portugalske tvrtke Grupo Concept, pod kojim trenutno radi više od 100 klinika. Specijalizirani su za dugotrajno uklanjanje dlaka, fotopodmlađivanje, tretmane koji njeguju sve tipove kože. Osim u Portugalu, franšizna se mreža razvija u još nekoliko drugih zemalja, između ostalih, u Brazilu i Poljskoj. Kroz klinike DepilConcepta za ovih 12 godina prošlo je više od 200.000 klijenata.

pročitajte članke

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Najčitanije

U Srbiji je na kraju 2020. godine aktivno poslovalo ukupno 255 franšiznih sistema, pokazuje analiza tržišta grupacije PROFIT system.
Sve veća ponuda franšiza u regiji potaknula je mnoge koji nisu imali poduzetničkog iskustva osmjeliti se te okušati u vlastitom biznisu. Primatelji franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ govore o svojim iskustvima.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.