Malo mjesta, molim... / Primatelj franšize treba pronaći dvoranu s visokim stropom te površinom od 500 do 4.000 m2
Petak
11.01.2019
Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?
 

Do prije nekoliko godina zabavni parkovi s trampolinima bili su vrlo rijetki, barem na ovom području. Danas je situacija nešto drukčija, a sudeći prema broju tvrtki u Europi koje su se posljednjih godina počele baviti projektiranjem, proizvodnjom te postavljanjem parkova s trampolinima, ovaj će vid zabave tek dobijati na popularnosti. Jump Planet, koncept osmišljen i razvijen u Poljskoj, jedan je od dobrih primjera – ne samo što bilježe rast broja posjetitelja, već i podružnica. U čemu je „tajna“? 

Trampolini za košaru, odbojku ili "između dvije vatre", kao i bazen s kockama od pjene, poligon s preponama, poznatiji kao poligon za Ninja ratnike  standardna su ponuda Jump Planeta. Većina parkova ima i prostorije za odmor i druženje, gdje se mogu organizirati rođendani i druge proslave te otvoriti kafić. – Parkovi s trampolinima brzo su postali omiljeno mjesto za rekreaciju i zabavu i jednako privlače djecu i odrasle. Ovo je tržište još uvijek u razvoju te očekujem da će posao biti izuzetno profitabilan dugi niz godina  kaže Bartosz Śledziński, vlasnik Jump Planeta.

Osim što je usmjeren na osvajanje domaćeg tržišta, Jump Planet od ove godine nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije koji razmišljaju o pokretanju perspektivnog i atraktivnog biznisa. U ovom trenutku, Jump Planet u Poljskoj ima četiri vlastita parka te jednu otvorenu franšiznu jedinicu. – Franšizu smo razvili te ponudili u ožujku 2018, a sad imamo devet franšiznih parkova u pripremi za sedam gradova Poljske. Partnerstvo smo sklopili i s jednim lokalnim sportskim centrom, tako da je naš park otvoren u kompleksu s teretanom i terenima za tenis i squash  objašnjava Śledziński sve dosadašnje opcije suradnje.

Za one koji žele kupiti franšizu i otvoriti park s trampolinima, jedini veliki izazov bit će pronalaženje adekvatnog prostora, potvrđuje Śledziński. Naime, Jump Planet zahtijeva dvoranu s visokim stropovima i površinom od 500 do 4.000 četvornih metara. U posljednje vrijeme, međutim, primjećuje da su trgovački centri sve više zainteresirani za ovakve parkove, jer se pokazalo da privlače veliki broj ljudi i povećavaju broj posjeta za 15-20%. Bez obzira na rast potražnje, Jump Planet mora zadovoljiti sve sigurnosne standarde, koje će ocjenjivati ​​i pratiti davatelj franšize.

Za opremanje parka, primatelj bi franšize trebao u prosjeku izdvojiti oko 115 eura (500 zlota) po četvornom metru. U troškove, međutim, treba dodati i zakup, tako da je za opremanje, recimo, 750m2 trampolina, potrebno oko 90-100 tisuća eura. Davatelj će franšize, pak, bez ikakve naknade, osigurati  prodajni pult, sustav prodaje, sustav korisničke službe, web-stranicu sa sustavom rezervacija i online plaćanjem te aplikaciju za mobitele za uslugu rezervacije. – Naši partneri mogu računati na pomoć u svim fazama poslovanja  i za vrijeme i nakon otvaranja parka. Također ćemo pomoći u zapošljavanju i obuci osoblja. Ponudit ćemo programe za sve ciljane skupine, poput fitnessa za žene, tjelesnih vježbi za djecu i mlade, team buildinga za tvrtke  objašnjava vlasnik Jump Planeta.

Nedavni poslovni rezultati pokazuju da primatelji franšize mogu očekivati ​​visoke prihode.  U Poljskoj, primatelj franšize mjesečno ima najmanje 7.000 eura neto zarade  nakon što da plaće zaposlenicima, plati sve potrebne naknade, najamnine i komunalne usluge. S jedne strane, nedostatak konkurencije je prednost. Naše iskustvo pokazuje da vlasnik parka, doslovno, zarađuje od prvog dana  tvrdi Bartosz Śledziński. Prema ugovoru o franšizi, primatelj, međutim, dijeli zaradu s davateljem koji prima 6% od prihoda, kao vrstu mjesečne naknade i 3% od prihoda, kao marketinšku naknadu.

Koliko će radnika biti zaposleno u Jump Planetu uvelike ovisi o veličini objekta, ali i o području (gradu) na kojem park radi. U prosjeku, na tisuću četvornih metara parka dolazi 10-12 zaposlenika  to uključuje menadžera, dva radnika na recepciji, i trećeg koji pomaže vikendima, instruktore i animatore koji su zaduženi za organizaciju aktivnosti. S druge strane, Jump Planet ne zahtijeva da primatelj franšize bude osobno uključen u posao, tako da, u ovom slučaju, mogu sudjelovati samo kao investitori, koji će povjeriti upravljanje parkom menadžerima.


Bartosz Śledziński / I nedostatak konkurencije je prednost. Naše iskustvo pokazuje da vlasnik parka, doslovno, zarađuje od prvog dana.

Popularno na forumu