TUNAHOLIC fish bar

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Obitelj smo sa preko 29. godina iskustva loveći ribu i ploveći ovim morem. Odlučili smo podići ribarenje na višu razinu te svoje doživljaje i iskustva podijeliti s Vama. Projekt Tunaholic® iznjedrio je nakon toliko godina iskustva u ribarenju, te je pretočen u novu gastro priču osmišljenu do najsitnijih detalja, od pripreme jela, naziva jela, ambalaže, dizajna objekta. Tunaholic fish bar otvoren je 2020. godine, te je u kratkom vremenu iskočio u gastro ponudi Hrvatske. Odmah nakon otvaranja punio je medije, zasipan je pohvalama, a od gastro klijenata i stručnjaka stižu samo pozitivne kritike i riječi hvale.
Tunaholic je postao brend u vrlo kratkom vremenu, zahvaljujući uloženoj ljubavi, znanju, iskustvu i poznavanju takve vrste namirnice, inovativnoj pripremi, spoju tradicionalne kuhinje u modernom ruhu, te želji da naši gurmani budu zadovoljni ponuđenim.
Tunaholic nije običan fish bar, Tunaholic je zdrav i originalan način življenja kroz koji želimo da naše područje bude posebno po onome što mi i jesmo; more, riba i dobri ljudi.
Tunaholic je idealan partner u otvaranju objekta sa gastro ponudom bilo gdje u regiji i šire. Koncept franšize je baziran na entuzijazmu, originalnosti, gastro spoju moderne kuhinje i tradicionalne namirnice, zdravom i glavnom sastojku – ribi.
Koncept objekta je podijeljen u dvije moguće opcije, a optimalna kvadratura objekta je 20 – 40 kvadrata:
- Objekt u starom gradu, centralnom djelu grada / dio zgrade
- Objekt u velikom shopping centru
Nudimo jednostavan partnerski franšizni model koji podrazumijeva potpuni prijenos svih elemenata brenda. Iznimnom pažnjom odabranih sirovina i receptura, upotreba svježih namirnica, poseban način pripreme jela, pažnja na adekvatnoj i personaliziranoj ambalaži garancija su za uspješnost samog brenda. Tunaholic®je zaštićen i registriran brend te se kao takav može koristiti jedino partnerskim odnosom. Prepoznatljiv je i jedinstven i u dizajnerskom i arhitektonskom smislu.
Budući da naš operativni model provjereno i uspješno radi, nudimo Vam već gotovu predivnu riblju priču.
Kompletan proces od trenutka potpisa ugovora pa do realizacije biti će ispraćen i potpomognut od strane našeg kolektiva, koji će partneru – primaocu franšize prenijeti sva stečena iskustva i sistematizirana znanja potrebna za pokretanje i uspješno vođenje posla.
Promocija naših proizvoda i usluga doprinosi stvaranju slike o ugledu Tunaholic brenda, i to nam je važan cilj poslovanja. Koristimo razrađen način promocije i marketinga kroz društvene mreže.
Broj vlastitih poslovnica
1 u Hrvatskoj (Poreč)
Broj franšiznih poslovnica
3 u Hrvatskoj (Rovinj, Trogir; Zagreb), 1 u Sloveniji (Ljubljana), 1 u Srbiji (Beograd)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Podrška partneru je višestruka i ogleda se u svim segmentima poslovanja, uključujući:
- Potpisivanje franšiznog ugovora – zajedno
- Odobravanje lokacije – davatelj franšize
- Savjetovanje prilikom uređenja objekta i pribavljanje opreme – davatelj franšize
- Građevinski radovi u objektu – zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
- Logistika – organizacija i ugovaranje s dobavljačima, odnosno distributerima - zajedno tj. uz podršku davatelja franšize
- Edukacija partnera o operativnim procedurama – davatelj franšize
- Obuka/trening partnerovih zaposlenika o pripremi i prezentaciji proizvoda – davatelj franšize
- Podrška kroz marketinško ulaganje – zajedno
- Otvaranje lokala – zajedno
- Vođenje posla – primatelj franšize
- Supervizija u vođenju posla – davatelj franšize
Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja projekta.
Partneri od našeg tima imaju pravo na korištenje brenda Tunaholic, na raspolaganju su im sve informacije vezane uz posao, standarde brenda, politike i procedure vezane uz hranu do detalja razrađene u Operativnom priručniku, planski odrađenu godišnju marketinšku strategiju – smjernice za društvene mreže , marketinške grafičke pripreme, Grafičku knjigu standarda i vizualni identitet, Arhitektonsku knjigu standarda – dizajn objekta.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada/Entry Fee – 10.000 eur
- Franšizna naknada/Royality Fee – 6,5 %
- Marketing tantijem i lokalno oglašavanje – definiraju zajedno davatelj i primatelj franšize
- Mogućnost kupnje Master franšize za određene teritorije - na upit
- Investicija u objekt ovisi o veličini objekta – 50.000 do 80.000 eur
Osnovni zahtjevi sustava
Idealni primatelji franšize trebali bi imati poduzetnički duh, kao i pozadinu iskustva prodaje, marketinga, početni kapital, iskustvo u bavljenju ugostiteljstvom te prvenstveno ljubav prema gastronomiji, moru, ribi.
Potrebna je dobra lokacija u pješačkoj/shopping ili poslovnoj zoni, s mogučnošću blizu atraktivnih turističkih znamenitosti, objekt s ventilacijskim sustavom te minimalno 35 kw električne energije, optimalne veličine objekta 20 – 40 m2 (plus skladišni prostor).
Informacije o davatelju franšize
JASTOG obrt za turizam i ugostiteljstvo
Svetog Eleuterija 6, 52440 Poreč, Istra
+385 98 608 417
Kontakt osoba za kandidate
Vesna Janko Finderle
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.

„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.