STEIKU HAOSS
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Steiku Haoss je elegantan, zapadnjački koncept restorana koji je osnovala obitelj Cima s Baltika. Ovim steakhouseom, smještenom u srcu Rige, glavnom gradu Latvije, upravljaju dvije generacije zaslužne za laskavu reputaciju restorana koji se prepoznaje po vrhunskoj kuhinji te izvanrednoj usluzi. Kroz 25 godina iskustva, Steiku Haoss je podizao svijest o vrhunskom odresku koji je vremenom postao poznat kao „vjerojatno najbolji odrezak u gradu“.
S tri restorana u Rigi, Steiku Haoss dio je vodećeg lanca restorana Cantus Groupa. Osnovan 1992. godine, Cantus Group okuplja nekoliko restorana i catering servisa koji teže vrhunskoj, nagradama ovjenčanoj kuhinju i izuzetnoj usluzi. S više od 25 godina iskustva u ugostiteljstvu, nastavljamo s inovacijama i liderskom pozicijom, donoseći vam najbolje u kvaliteti, dizajnu i okusima.
Restorani Cantus Groupa, uključujući Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, odlikuju se jedinstvenim karakterom i stilom, ali ih sve objedinjuju iste obiteljske vrijednosti, strast prema ugostiteljstvu te tim koji posvećuje pažnju detaljima i čini da svaki odlazak u restoran postane istinski iznimno iskustvo, nudeći tradicionalnu kuhinju i prilagođene specijalitete iz kuhinja cijeloga svijeta.
Broj vlastitih poslovnica
Multibrand lanac restorana u Rigi, Letonija, uključujući 3 Steiku Haoss restorana
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
U najkraćem, Steiku Haoss svojim primateljima franšize pruža znanje, alate i obuku za uspješan razvoj i vođenje biznisa. Tim za podršku primateljima franšize stalno je na raspolaganju - pruža stručne savjete i prati razvoj primatelja franšize, vodeći ih kroz cjelokupan proces razvoja.
Steiku Haoss nudi punu podršku i pruža savjete u sljedećim područjima (no nije ograničen samo na njih):
- Pronalaženje lokacije i građevinska analiza objekta
- Dizajn restorana - u suradnji s lokalnim arhitektima i dobavljačima
- Standardi branda
- Operativni priručnik sa standardima poslovanja koji uključuje standarde, procese, recepte i marketinške smjernice
- Registracija žiga
- Nabava opreme
- Politika i procedure u području sigurnosti hrane
- Poslovno i financijsko planiranje
- Modeliranje i projektiranje poslovnih rezultata
- Zapošljavanje i obuka
- Uspostava lanca nabave
- Razvoj i dizajn menija
- Kontinuirana unapređenja sustava
Podrška se pruža i proširuje po fazama razvoja, poput uređenja prostora, projektiranja, operativnih procedura, regrutiranja zaposlenika i otvorenja restorana.
Marketinška podrška
Franšizni tim za podršku pruža stalnu pomoć primateljima franšize u razvoju marketinških strategija i provedbi strategija u praksu. Ovo su komponente uključene u paket stalne marketinške podrške:
- Brand book i vizualni identitet
- Marketinška strategija
- Godišnji marketinški plan
- Prodajni i prateći marketinški materijal, uključujući menije i različite promo materijale
- Strategija digitalnog marketinga, uključujući smjernice za website i društvene mreže
- CRM smjernice
- Obuka za prodajne vještine i marketing
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada: od 25.000 EUR za jediničnu franšizu
- Očekivan ukupan iznos investicije: 300.000 EUR
- Franšizna naknada: 6%
- Mogućnost kupnje master franšize za određene teritorije (na upit)
Osnovni zahtjevi sustava
Tražimo ambiciozne i motivirane primatelje franšize koji bi naš dokazani poslovni model proširili i na nove teritorije.
Od ideje do otvorenja restorana, postoji nekoliko standardnih procedura za procjenu kandidata za franšizu. Da biste postali primatelj franšize steakhouse restorana Steiku Haoss, važno je, prije svega, imati detaljnu strategiju i plan za teritorij - ili regiju - na kojoj biste poslovali.
Također, potrebna je dobra lokacija. Primatelj franšize treba osigurati atraktivnu lokaciju u prometnoj pješačkoj, shopping ili poslovnoj zoni. Optimalna površina prostora za restoran je između 350 - 550 m2, a idealno mjesto za restoran je zgrada na uglu, s open spaceom i velikim prozorima-izlozima.
Osim što treba imati detaljan plan rada i razrađenu strategiju, od kandidata za primatelje franšize očekujemo i sljedeće karakteristike i kvalitete, kako bi se pridružio mreži Steiku Haoss:
Iskustvo
- Dobro poznavanje lokalne kulture i lokalnih navika
- Iskustvo u marketingu i razvoju poslovanja
- Iskustvo u upravljanju financijama i troškovima
Poslovne vještine
- Uspostavljena mreža lokalnih partnera
- Dobar menadžerski tim
Pristup
- Snažno identificiranje sa Steiku Haoss konceptom
- Spremnost za samostalan rad, ali i spremnost pripadati i raditi u većem sustavu
- Aktivni pristup u procesu stjecanja novih znanja i vještina
Osobne karakteristike
- Pozitivan pristup i liderske vještine
- Timski duh
- Vizionarsko i poduzetničko razmišljanje
- Dobre komunikacijske vještine
Informacije o davatelju franšize
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Kontakt osoba za kandidate
Mr. Davis Cima
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.