Forum o članku: Od ideje do parfumerije 5
Od ideje do parfumerije
Zrinka i Davor Bagić godinama su razvijali koncept L’Arome koji je pravu ekspanziju doživio kada su odlučili ponuditi franšizu. Od prošle godine do danas L’Arome je započeo poslovanje na sedam novih tržišta, a franšizna se mreža konstantno uvećava. Primatelji mogu birati između tri vrste formata – dućana, kioska (štanda) koji se najčešće postavlja u trgovački centar, i franšiznog kornera (shop-in-shop koncept). S Davorom Bagićem, vlasnikom franšiznog koncepta L’Arome, razgovarali smo na koji se sve način širi ova franšiza, koji su uvjeti suradnje, koliko se brzo može povratiti investicija te što uključuje potpora primateljima L’Arome franšize.Ostale kategorije
TEMA
komentara
KORISNIKA
Mišljenja iznesena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove PROFIT system. Komentari koji sadrže elemente oglašavanja ili očito krše načela pristojnog ponašanja neće biti objavljeni ili će biti izbrisani.
Samo registrirani korisnici mogu objavljivati komentare. IP adresa osobe koja je komentirala bit će vidljiva svim korisnicima. Korisnički će nalog biti blokiran ako komentari sadrže oglašavanje te uvredljive, vulgarne, prijeteće ili rasističke poruke. Ako primijetite zlouporabu, molimo kontaktirajte: redakcija@franchising.ba.
Administrator foruma ima pravo kombinirati komentare na slične teme i dodijeliti odgovarajuće naslove temama.
PROFIT system zadržava pravo korištenja cijelog ili dijela komentara s foruma u člancima objavljenim na stranicama Franchising.ba, kao i u časopisu ili drugim tiskanim materijalima gdje je izdavač.