Uspjeh nije samo san
UniCredit Bank trenutno je jedina banka u Češkoj koja mrežu poslovnica širi davanjem franšize – od 150 jedinica, koliko ih danas ima na čitavom teritoriju, čak se trećina (51) nalazi u rukama partnera. Franšizni koncept pod brandom UniCredit Bank Expres uveli su 2010, a jesu li zadovoljni i što su postigli do sad, govori Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja i alternativne distribucije UniCredit banke.
Kako je protekla 2015. za parnerskim mrežu UniCredit Bank Expres?
Prošle smo godine proslavili pet godina otkako je naš prvi partner otvorio franšiznu podružnicu, i možemo reći da je franšizni vid poslovanja u potpunosti ispunio naše ambicije. Kao i prethodnih godina, prošle je godine značajno povećan obujam transakcija i udio poslovanja franšiznih podružnica u području maloprodajnog bankarstva. Franšize su također dostigle sam vrh ljestvice po pitanju zadovoljstva korisnika i kvalitete usluge.
Zanimljiva je vaša suradnja s tvrtkom Partners koja se specijalizirala za područje financijskog savjetovanja. Što se postiglo ovim „udruživanjem“?
Prošle je godine tvrtka Partners postala primatelj master franšize za određen broj franšiznih podružnica UniCredit banke. Željeli smo da klijent pod jednim krovom dobije kompletnu bankarsku uslugu, ali i sveobuhvatni konzalting u području financija. Drugim riječima, klijent može koristiti čitav niz bankarskih proizvoda i usluga – kako bi to radio u bilo kojoj drugoj poslovnici banke – no, u isto vrijeme, može potražiti i neovisni financijski savjet po pitanju bilo koje transakcije ili proizvoda.
Krajem prošle godine na češkom tržištu franšiza pojavio se još jedan takav koncept – tvrtka Broker Consalting i mBank zajedničkim su snagama pokrenuli franšizu OK Point. Hoće li konkurencija dovesti do promjene strategije?
Drago nam je da sličan koncept usvajaju i druge tvrtke, što dokazuje da one vide potencijal u udruživanju bankarskih usluga i financijskog savjetovanja. Naša se strategija, međutim, neće mijenjati. Naš se koncept i dalje bazira na kompletno opremljenoj poslovnici s bankarskim osobljem i pristupom bankarskom sustavu. Po pitanju operativnosti, za klijenta nema razlike je li ušao u našu ili franšiznu poslovnicu.
Kakvi su daljnji planovi po pitanju širenja mreže poslovnica?
Faza, u kojoj smo za tri godine uspjeli utrostručiti mrežu franšiznih poslovnica, sada je za nama. Što se tiče razvoja distribucijske mreže, već smo postavili određene strateške planove. Trenutno smo fokusirani na jačanje inovativnih digitalnih kanala distribucije bankarskih proizvoda i usluga.
Što je to što, po Vašem mišljenju, najviše privlači partnere franšizi UniCredit banke?
Moram priznati da nam je većina kandidata dolazila s idejom da će dobiti svoju banku i odmah zaraditi milijune. Takvih je ljudi bilo mnogo, međutim, njihove želje jesu samo pusti snovi. Mi svakako tražimo poduzetnike koji sanjaju o uspjehu, no koji će voljeti i uživati graditi put do uspjeha – do dobro ustrojene franšize sa zadovoljnim osobljem, i naročito, zadovoljnim klijentima. Sretan sam što ćete – koju god našu franšiznu poslovnicu da posjetite – takve primatelje franšize i susresti.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Kao primatelj franšize osiguravajuće kuće Uniqa, Jasmina Putnik iz Beograda radi više od godinu dana. Postigla je mnogo, ali i postavila nove ciljeve.
Kao prodavač s odličnim rezultatima i iskustvom od trideset godina u osiguranju, Mladen Kapa bio je idealan kandidat za prvog primatelja Uniqa franšize u Crnoj Gori.
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.