Spremite se, birajte mudro
Što da, kao zainteresirani i potencijalni budući primatelj, pitate franšizodavca?
Prvo, spremite se za razgovor. Ako ne znate previše o konkretnom sustavu - pažljivo pogledajte njihov web sajt. Bude li Vam se dopalo to što vidite - posjetite potom i poslovno sjedište (centralu) sustava, ukoliko je to moguće; bar obiđite - to svakako jeste.
Druga bitna stvar je posjet nekoj od poslovnih jedinica sustava koji Vas interesira. Po mogućnosti obiđite neku koja je najbliža lokaciji o kojoj ste i sami razmišljali, a još bolje ako i slične veličine. Nemojte žaliti da tu provedete neko vrijeme: pažljivo promatrajte promet, tip ljudi koji dolazi, koliko i što kupuju (odnosno kakve usluge najviše koriste ....). Toplo preporučujem da i sami budete mušterija - tako ćete se dodatno uvjeriti u funkcioniranje sustava.
A šta konkretno pitati?
Mnogo toga o samoj kompaniji davaocu, prije svega. Pitajte kako su se razvijali prethodnih godina, kojom dinamikom. Što dalje planiraju. Ja bih svakako dosta pitao o financijskim rezultatima - možda prije o trendovima no samim detaljima. Osobno mislim da je vrlo važno znati što više o vlasniku sustava. Prethodno pozitivno iskustvo - odnosno vlasnik s reputacijom uspješnog kreatora poslovnih sustava je svakako veća garancija za uspjeh. Dakle obratite pažnju i na reputaciju vlasnika!
pročitajte članke
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Razvili ste franšiznu mrežu na domaćem tržištu, spremni ste za međunarodno širenje? Što dalje? – otkriva Michał Wiśniewski, direktor franšiznog konzaltinga u grupi PROFIT system
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
Popularno na forumu
Zašto je financijski model važan?
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Moja lutka Pepetuška
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM VLADO MARTEL LOAN AGENCY, DANAS SAM JAKO SRETAN I...
Zašto je financijski model važan?
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM VLADO MARTEL LOAN AGENCY, DANAS SAM JAKO SRETAN I...