Dobro došli u Edukido svijet
Kao primateljica master franšize poljskog edukativnog koncepta Edukido, Ines Slunjski je početkom rujna 2021. pokrenula prvi Edukido centar na teritoriju Hrvatske. Željela je, kako kaže, donijeti na tržište nešto drugačiju vrstu edukacije, kakve do sada nije bilo u Hrvatskoj. Edukido se upravo izdvojio po svojim originalnim edukativnim radionicama s LEGO kockama, koje su na zabavan način uvodile djecu u svijet prirode, znanosti i tehnologije. Centar je otvorila uz svoju postojeću školu mentalne aritmetike Malac Genijalac u Varaždinu.
Iako inicijalni planovi razvoja nisu podrazumijevali širenje mreže u prvoj godini poslovanja, Slunjski kaže da su se već nakon nekoliko mjeseci počeli javljati ljudi koji su u ovom konceptu pronašli dobru priliku za pokretanje ili proširenje vlastitiog posla te koji su bili spremni uzeti franšizu Edukida.
Nedavno su, tako, potpisani i prvi ugovori o single unit franšizi te će se centru u Varaždinu od rujna ove godine pridružiti i Edukido centri u Zadru i Rijeci.
Pripreme za otvorenje novih poslovnica su u tijeku, potvrđuje Slunjski. – Naše prve primateljice franšize iz Zadra i Rijeke potpisale su ugovor u lipnju, kada su i došle s djelatnicima na edukaciju u Varaždin. Trenutno su u fazi uređenja prostora i pripreme za rujan, kada će i biti otvorenje poslovnica u njihovim mjestima. Edukaciju su zajedno s djelatnicima uspješno položili te su spremni – objašnjava Slunjski.
Edukido stiže u Zadar
Jelena Pelajić Penđer, primateljica franšize iz Zadra, u ovu suradnju ulazi s dragocjenim iskustvom. Kako je, naime, i sama osnivačica i vlasnica škole mentalne aritmetike Malac Genijalac u Zadru, ona, osim iskustva u radu s djecom, vrlo dobro zna što znači voditi vlastiti biznis te što donosi franšizni model suradnje. Pojava Edukida bila je, kako kaže, i sretna okolnost, budući da je tražila čime bi mogla upotpuniti postojeću ponudu. – Kroz Malac Genijalac se prvenstveno bavimo približavanjem i destigmatizacijom matematike i brojeva djeci, no, željela sam ponuditi i nešto drugo osim matematičkih znanja. Prvo sam naišla na Pobjedničko učenje, program kroz koji pružamo djeci znanja o tome kako efikasno učiti i brže i lakše pamtiti. Ovi programi su sjajni i vrlo, vrlo korisni djeci. Ipak, nedostajalo mi je još nešto zahvaljujući čemu bih zaista mogla reći da je moja škola sveobuhvatna – objašnjava Jelena.
Kako je vidjela da programi Edukida pokrivaju vrlo široka područja prirode, znanosti i tehnologije, nije se puno dvoumila. Posebno joj se svidjelo što se znanja iz ovih zahtjevnih područja približavaju na tako razigran i veseo način da djeca uopće nemaju dojam da uče. Osim toga, bila je svejsna da je redovno obrazovanje još uvijek vrlo šturo u metodama prenošenja znanja, te su je originalni načini rada i programi Edukida samo dodatno potaknuli na odluku o uzimanju franšize.
– Do sada smo u svakoj godini rada uveli neki novi program, čvrsto vjerujem da smo s Edukidom zaokružili našu ponudu – kaže Jelena Pelajić Penđer.
I Rijeka na franšiznoj mapi
– Stvaranje puta za novi posao nije lako – kaže Sandra Vučković, nova primateljica Edukido franšize iz Rijeke. Ona je, naime, svoj prvi posao pokrenula prije pet godina, kada je otvorila firmu koja se bavi turizmom i organizacijom različitih događanja, pretežito glazbenih. – Ipak, s promjenom životnih okolnosti, mogućnosti i interesa odlučila sam se za područje edukacije djece jer je uvijek u meni tinjao interes za rad s djecom na toj razini – iskrena je ona.
S obzirom da je već vodila privatni biznis te da je već bila upoznata sa svim manama i problemima prilikom pokretanja novog posla, sada se odlučila za nešto izvjesniji i sugurniji put – uzimanje franšize. Ovakav način suradnje, gdje se, kao primatelj franšize, možete osloniti na znanje i podršku davatelja te ostalih kolega iz franšizne mreže, bila je više nego primamljiva opcija. Osim toga, bila je svjesna da bi na taj način, kako kaže, imala potpunu slobodu raditi i razvijati ono što voli, a uz podršku ostalih franšizera. – Izmjenjivanje iskustava i savjetovanje s ljudima koji se bave istim poslom je neprocjenjivo – potvrđuje Vučković.
Kao majka dvoje djece, također je dobro znala što bi za njih bilo najbolje te je u moru raznih franšiza željela – odabrati najkvalitetniju. Ne krije da se, prema njezinim mjerilima, posebno istaknuo Edukido. – Ono što me privuklo su LEGO kocke koje su sinonim za beskrajne mogućnosti i igru. Slažući razne konstrukcije djeca nesvjesno razvijaju svoje mentalne sposobnosti. A što bi tek mogli uz Edukido instruktora, prvo je što sam pomislila! Instruktor je tu da ih upućuje i radi s djecom razvijajući njihovo logičko i keativno razmišljanje. Odluka je vrlo brzo donesena i s master franšizerkom potpisan je ugovor za Edukido na području Rijeke – objašnjava Sandra Vučković kako je odlučila otvoriti ovaj edukativni centar.
Najzad, dodaje ona, željela je svojim malim sugrađanima iz Rijeke i okolice pružiti ono što bi pružila i svojoj djeci. – A to je izvannastava aktivnost nakon koje će izlaziti s unaprijeđenim znanjem o svemu što ih okružuje, a da pritom misle da odlaze sa igre i vesele se povratku – kaže Sandra Vučković.
pročitajte članke
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.
Dok traže prve franšizne partnere u inozemstvu, mreža edukativnog koncepta Edukido na domaćem tržištu u Poljskoj raste. Sylwia Golonka, nova primateljica ove franšize, otkriva zašto se odlučila poslovati pod ovim brandom.
„Praksa nam pokazuje da što se više primatelji franšize oslanjaju na naše iskustvo i preporuke, to su im i rezultati poslovanja bolji“, kaže Anna Jurak, menadžerica odjela za poslovne korisnike edukativnog koncepta Edukido
Najčitanije
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!