Ojačavanje pozicije
Jedna od vodećih europskih rent a car kompanija Carwiz International i tvrtka ABmobil rent u Hrvatskoj službeno su objavili strateško partnerstvo usmjereno na unaprjeđenje iskustva putovanja za korisnike rent a cara u Hrvatskoj.
Ovim potezom Carwiz International značajno ojačava svoju poziciju ne samo u Hrvatskoj, već i u ovom dijelu Europe, navodi se u priopćenju tvrtke.
S druge strane, tvrtka ABmobil rent kupnjom master franšize Carwiza za Hrvatsku istupa na tržište rent a cara te planira dodatno širenje na slovensko i austrijsko tržište u slijedećem periodu. ABmobil rent će tako u svoje usluge uvrstiti cijelu Carwizovu infrastrukturu i ponudu u Hrvatskoj, odnosno, implementirati će Carwizov franšizni model, koji već podrazumijeva snažnu poziciju u industriji.
Sinergija znanja i resursa
Obzirom da ABmobil-ov portfelj uključuje inovativna rješenja u auto-industriji, platformu za učinkovito rješavanje i unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, koji pokriva sve faze korisničkog putovanja, a Carwiz u svom franšiznom modelu nudi jedinstveno rješenje poslovanja, ova suradnja će značiti dosljedan rast i razvoj Carwiz brenda.
– Drago mi je i zaista sam ponosan što je tvrtka ABmobil rent prepoznala Carwiz International kao potencijalnog partnera za širenje svog poslovanja te mi je to ujedno i potvrda kako smo do sada, u ovako kratkom vremenu, zaista uspjeli razviti snažan brend od povjerenja. Ovaj korak vidim kao napredak te sam svjesan kako će ova suradnja u budućnosti donijeti veliki poslovni uspjeh te dodatno osnažiti zavidnu poziciju Carwiza u Hrvatskoj – ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i vlasnik Carwiz Internationala d.o.o.
Korisnicima Carwiza u Hrvatskoj i dalje će na raspolaganju biti vrhunska usluga, nova i pouzdana vozila, a značajna promjena u odnosu na postojeći model dogoditi će se u jačem širenju prema B2B segmentu, odnosno, dugoročnom najmu za poslovne korisnike. Ovo partnerstvo donosi iznačajne promjene u komunikaciji sa klijentima.
Nova Uprava Carwiza u Hrvatskoj već ove godine planira povećati broj poslovnica u odnosu na proteklu godinu te značajno povećati veličinu flote vozila na preko 1.500 vozila u sezoni. Samim time pozicionirati će se među najveće rent a car kuće u Hrvatskoj.
– Iznimno nam je zadovoljstvo što smo udružili snage s Carwiz Internationalom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih resursa, posebno u trenutku kada se većina rent a car kompanija bori sa nedostatkom vozila. U Carwizu Hrvatska taj problem nemamo – rekao je Tomaž Lozar, CEO i osnivač ABmobil renta.
– Ovo partnerstvo logičan je korak za obje tvrtke, sa ciljem dugoročnog povećanja kvalitete i pružanja vrhunske usluge najma vozila – naglasio je Lozar.
Carwiz International će planirano svoj fokus i u budućnosti usmjeriti isključivo na rast putem franšiznog modela i nedavno pokrenutog Affiliate programa posebno kreiranog za američko tržište, te na taj način nastaviti širenje Carwiz brenda u cijelome svijetu. Upravo je novo partnerstvo u Hrvatskoj korak u pravom smjeru – zaključuje se u pripćenju tvrtke.
pročitajte članke
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.