Franšiza za tržište luksuznih nekretnina

Tvrtka Sotheby's International Realty Affiliates LLC priopćila je da je Luxury Properties LLC najnoviji član njene globalne mreže te da će odsada djelovati kao Montenegro Sotheby's International Realty. Bit će to prva franšizna podružnica ovoga branda u Crnoj Gori. Ured bi trebao biti otvoren tijekom ožujka 2020. u nedavno završenom BAIA rezidencijalnom krilu hotela Regent u Porto Montenegru.
Kako se navodi u priopćenju, za Crnu Goru ovo je velika vijest, jer je ona druga u regiji, pored Hrvatske, koju brand Sotheby's želi predstaviti svjetskoj javnosti kao „dragulj Mediterana i jednu od najbrže rastućih svjetskih turističkih destinacija“.
– Prekrasna crnogorska obala u potpunosti se uklapa u našu viziju branda, i zadovoljstvo je promovirati ovu destinaciju, razvijati i valorizirati njene potencijale, ali i otvoriti ured u srcu najcjenjenije internacionalne zajednice na Jadranu. Sotheby's International Realty sinonim je za globalnu i prvoklasnu prezentaciju nekretnina svjetskom tržištu i partnerstvo s njima omogućava nam da svoje ponude predstavimo međunarodnom auditorijumu – ističu Hunter Milborne i Niko Laković, franšizni partneri i predstavnici Sotheby’s Montenenegro.
Tvrtka će posebno biti fokusirana na obalu Crne Gore, uključujući Porto Montenegro, Kotorski zaljev i regiju oko Budve, a Sotheby’s International Realty će ponude luksuznih nekretnina iz Crne Gore predstaviti klijentima, kupcima i investitorima na svim svojim poslovnim platformama.
U mreži tvrtke Sotheby’s International Realty trenutačno ima više od 22.700 povezanih neovisnih prodajnih suradnika koji rade u gotovo 1.000 ureda u 72 zemlje i teritorija širom svijeta.
Sotheby’s je čuvena aukcijska kuća koja je osnovana davne 1744. godine. Sotheby’s International Realty osnovan je 1976. kako bi povezao najkvalitetnije nekretnine s prestižnim klijentima u svijetu i predstavlja, zapravo, mrežu neovisnih tvrtki za promet luksuznim nekretninama. Ova je tvrtka podružnica Realogy Holdings Corp. koja se kotira na Njujorškoj burzi. U veljači 2004. Realogy je sklopio dugoročno strateško partnerstvo s tvrtkom Sotheby’s kako bi širio brand Sotheby’s te razvijao franšizni sustav – mrežu pridruženih neovnisnih podružnica koje samostalno vode svoj biznis, ali uz snažnu potporu tvrtke Sotheby's International Realty po pitanju poslovanja, marketinga, obuke, zapošljavanja i razvoja.
pročitajte članke

Shvativši da klijenti iz inozemstva retko poklanjaju povjerenje nepoznatim agentima nekretnina, Aleksandar Denčić je odlučio uzeti franšizu američke tvrtke Century 21.
Gdje rentirati prostor za najbolje poslovne rezultate, raste li popularnost outlet centara i zašto upravljanje poslovnim prostorom treba prepustiti stručnjacima, govori Tijana Vujović.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.