Škola brzog čitanja i mudrog učenja

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
»Škola brzog čitanja i mudrog učenja« projekt je organiziran u suradnji s njemačkom tvrtkom »DOOR Training & Consulting« iz Wiesbadena. Škola je više puta nagrađivana za svoj rad, a tri godine zaredom osvaja nagradu »BALKAN AWARDS« za doprinos obrazovanju na teritoriju cijelog Balkana. Franšizni sustav također je dobitnik prestižne nagrade »FRANCHISE BRAND LEADER AWARDS« u kategoriji najbolje regionalne franšize. Osim toga, »Škola brzog čitanja i mudrog učenja« posjeduje »Certifikat europske franšizne kvalitete« kao jamstvo da ispunjava sve europske standarde u sektoru franšiznog poslovanja.
Projekt se temelji na konceptu tzv. MUDROG UČENJA.
Što u ovom sustavu znači „mudro učenje“?
Učenje koje postiže MAKSIMALNE rezultate – s MINIMUMOM uloženog vremena i truda.
Sustav trenutačno uključuje tri programa, koji su namijenjeni širokoj populaciji – od petogodišnjaka do odraslih. Programi se, praktički, nadovezuju jedan na drugi, pa je relativno čest slučaj da djeca koja krenu s programom za najmlađe pohađaju tijekom dvije ili tri školske sezone sva tri programa – jedan za drugim.
Programi su namijenjeni praktički svima, ali idealni polaznici su djeca – bistra, a pomalo lijena, ili marljiva, a pomalo zbunjiva, kao i oni učenici koji izrazito vole jedan ili dva predmeta, a ostale predmete izrazito ne vole.
OSNOVNI PROGRAM
»Brzo čitanje i mudro učenje« (program namijenjen 9-godišnjacima i starijima)
U temelju sustava je razvoj i distribucija programa »Brzo čitanje i mudro učenje«, namijenjenog djeci školske dobi, kao i odraslima koji žele postići bolje rezultate u školi, na fakultetu i poslu – uz manje dosade, truda i vremena. Ideja programa je da polaznici uče
…radije
…brže
…svrsishodnije
…s tim da to što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja.
Program »Brzo čitanje i mudro učenje« omogućuje našim polaznicima napredak prvenstveno u četiri opća životna područja: značajno poboljšanje kvalitete i brzine (1) čitanja; općeniti razvoj sposobnosti uočavanja (2) bitnih elemenata u nekom gradivu i vještine njihovog svrsishodnog organiziranja – i vizualno i konceptualno; drastično ubrzanje (3) pamćenja, povećanje kapaciteta i produljenje razdoblja u kojem mogu koristiti ono što su zapamtili; te razvoj snalažljivosti i atraktivnosti u (4) prezentiranju onoga što znaju – bilo da odgovaraju za ocjenu, polažu usmeni ispit ili drže predavanje.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- bolja motivacija za učenje
- veća sposobnost filtriranja i organiziranja gradiva
- lakše pamćenje i teže zaboravljanje odabranih podataka
- ušteda vremena
- funkcionalnije izražavanje naučenog – u pismenom i usmenom izlaganju
Ključni ciljevi koje naši polaznici standardno postižu pomoću vještina koje nauče tijekom pohađanja ovog programa:
- četiri do pet puta veća brzina čitanja – bez obzira na vrstu materije;
- 50% bolja koncentracija i razumijevanje pročitanog – bez obzira na vrstu materije;
- sposobnost brzog izdvajanja najvažnijih informacija iz teksta, njihovo oblikovanje u formi ključnih riječi i njihovu organizaciju u dijagramski prikaz (mapu), na temelju čega štivo mogu izlagati tečno naglas te lakše odgovarati na postavljena pitanja – uz značajno bolje dugoročno pamćenje;
- tri puta brže pamćenje – u odnosu na vršnjake – stranih riječi, popisa, definicija, pjesmica i sličnih tekstualnih cjelina – uz drastično dugoročniju retenciju;
- sposobnost planskog učenja u grupi, čime mogu drastično smanjiti vrijeme provedeno u učenju (osobito pogodno u slučajevima kad dijete zbog nekog razloga dugo izostaje iz škole).
PRIPREMNI PROGRAMI
»Mudro učenje – od prvog koraka« (program namijenjen učenicima prva tri razreda osnovne)
Program »Mudro učenje – od prvog koraka« ima za cilj potaknuti razvojne sposobnosti djece rane školske dobi, kao i olakšati proces svladavanja školskih vještina na početku osnovne škole. Djeca kroz ovaj obrazovni program – uz zanimljive igrolike aktivnosti – aktiviraju svoje potencijale, podižu samopouzdanje i, općenito, usklađuju svoj opći razvoj kroz pokret, kreativno mišljenje i funkcionalnu perspektivu prema jeziku.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- rutina u čitanju, pisanju i računanju;
- opće poboljšanje pažnje, fokusa i audio-vizualne percepcije;
- grafomotorički napredak u crtanju i pisanju;
- lakše uočavanje bitnih elemenata u gradivu te povećanje opće moći zaključivanja;
- poboljšanje usmenog izražavanja (pričanje priča, odgovaranje za ocjenu, postavljanje pitanja...);
- razvijanje pozitivnog stava prema školskim obvezama i učenju općenito.
Ključni ciljevi koje naši polaznici postižu korištenjem vještina koje nauče pohađajući ovaj program:
- ovladavanje tehnikama pamćenja za učenje pjesama i definicija napamet;
- poboljšanje razumijevanja pri čitanju u sebi;
- stabilizacija veze oko-ruka;
- poboljšanje rukopisa i vještine crtanja;
- razvoj vještine refleksnog računanja;
- povećanje vokabulara
Djeca koja uspješno završe ovaj pripremni program postaju spremnija pohađati naš glavni program – barem godinu, pa čak i dvije – ranije od svojih vršnjaka.
»Uzlet u mudro učenje« (program za predškolsku djecu)
Program »Uzlet u mudro učenje« prvenstveno je namijenjen djeci predškolske dobi (6-7 godina) – koja kreću u prvi razred u nadolazećoj školskoj godini, ali može biti zanimljiv i nešto mlađoj djeci (5-6 godina) koja pokazuju neke znake napretka u ovladavanju školskim prevještinama i vještinama, i čiji bi roditelji željeli sustavno usmjeravati i artikulirati taj napredak. Obrazovni program može biti adekvatan i za djecu koja već pohađaju prvi razred osnovne škole i koja u nekom smislu imaju poteškoća s praćenjem školskih planova i programa, pa im treba dati poticaj da sustignu svoju generaciju (tipično za slučajeve kada dijete „prijevremeno“ krene u školu, zbog administrativnog tretmana datuma rođenja).
U temelju obrazovnog programa »Uzlet u mudro učenje« jesu igrolike aktivnosti koje potiču psihomotorički, grafomotorički i intelektualni razvoj, s ciljem pripreme djeteta za izazove koje donosi polazak u školu, kako bi se – praktički od samog početka – uspješno razvile radne navike i pozitivan odnos prema školi, a spriječila moguća zaostajanja u praćenju plana i programa.
Osnovni ciljevi ovog programa:
- harmoniziranje razvoja na intelektualnom, fiziološkom i emocionalno-psihološkom polju;
- razvoj fonološke svijesti (ključni preduvjet za razvoj vještina pisanja);razvijanje sposobnosti linearnog praćenja nizova apstraktnih simbola (ključni preduvjet za razvoj vještina čitanja);
- razvoj sposobnosti shvaćanja pojma količine i broja (ključni preduvjet za vještinu računanja);
- razvoj koncentracije i bazičnog logičko-matematičkog mišljenja;
- razvoj općih motoričkih sposobnosti;
- razvijanje samopouzdanja i ambicioznosti.
Ključni ciljevi koje naši polaznici postižu korištenjem vještina koje nauče pohađajući ovaj program:
- stjecanje vještina čitanja, pisanja i računanja;
- usavršavanje finih motoričkih sposobnosti u području grafomotoričkih i govornih vještina, te koordinacije oka i ruke;
- prepoznavanje i razlikovanje elemenata abecede i sposobnost pravilnog oblikovanja brojeva i slova;
- poboljšanje ritmičkih sposobnosti kao osnove tečnog govornog izražavanja;
- povećanje spremnosti na suradnju, te kondicije i odgovornosti za obavljanje apstraktnih zadataka.
* * *
Sva tri programa – potičući, općenito, na različitim razinama – školsko (a kasnije i životno) postignuće polaznika, imaju visok potencijal da kod djece podignu vjerojatnost karijerne uspješnosti u kasnijoj životnoj dobi – tako što ih inicijalno pripremaju za ranije i lakše svladavanje vještine iznimno brzog čitanja, učinkovitog pamćenja i lakšeg svladavanja i prezentiranja gradiva uopće, a zatim i da se sve te vještine koje su sve važnije u svijetu poslovanja – kasnije samostalno dalje razvijaju.
KONTINUIRANA PODRŠKA
»Klub mudrog učenja«
»Klub mudrog učenja« namijenjen je svima koji su završili program »Brzo čitanje i mudro učenje« i žele nastaviti dalje razvijati stečene vještine i uvježbavati naučene tehnike. Članovi »Kluba mudrog učenja« imaju priliku raditi u našim učionicama, pod nadzorom našeg stručnog nastavnog osoblja, na vlastitim materijalima – lektiri, lekcijama, studentskom i poslovnom materijalu ili, jednostavno, na knjigama i tekstovima koje koriste u slobodno vrijeme.
Osnovna ideja ovog kluba je omogućiti polaznicima da samostalno nastave unaprjeđivati svoje kapacitete za funkcionalno učenje – u poticajnim uvjetima, a bez „opasnosti“ od postupnog vraćanja na klasičan način čitanja i učenja.
* * *
Nudimo vam mogućnost postati naš lokalni partner te započeti kreativan i perspektivan posao otvorenjem „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ u svom mjestu.
Ulaskom u naš sustav dobivate sva znanja i vještine potrebne za realiziranje programa mudrog učenja.
Broj vlastitih poslovnica
Hrvatska 1 (Master franšiza)
Broj franšiznih poslovnica
Hrvatska (24), Bosna i Hercegovina (2), Srbija (20), Crna Gora (5), Slovenija (1), Makedonija (7) Mađarska (1)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- znanja i metode za implementaciju programa brzog čitanja, znanja i metode za implementaciju programa brzog pamćenja, znanja i metode za implementaciju programa ubrzanog učenja, znanja i metode za implementaciju programa za efektivnu prezentaciju naučenog gradiva
- obuka (obuka za predavače je obavezna i traje oko 15 dana)
- pravo korištenja žiga
- know-how
- udžbenici, priručnici, skripte
- sve potrebne aplikacije i prezentacije za detaljnu nastavu
- teritorijalnu ekskluzivnost
- stalna podrška iz štaba
- podrška u upravljanju centrom
- podrška u vođenju marketinških kampanja
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Inicijalna naknada: na upit.
- Redovita mjesečna naknada: od 10% do 15% prometa
- Naknada za marketing: Nema
Potrebna početna ulaganja
- ukupne očekivane investicije od 5.000 do 20.000 EUR
Osnovni zahtjevi sustava
Primatelj franšize treba osigurati poslovni prostor sa najmanje dvije učionice koje trebaju biti opremljene osnovnim sredstvima za nastavu (stolovi i stolci, ploča, računalo, TV/projektor, pisač). Poslovni prostor treba zadovoljiti vizualni identitet Škole.
Informacije o davatelju franšize
Centar za poduku HELENA d.o.o.
Braće Radića 89, Kuče, Velika Gorica
+385 99 2202 928
Kontakt osoba za kandidate
Hrvoje Tkalčić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.

Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?

Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Tržište izvannastavnih aktivnosti za djecu konstantno raste. Prilika je to i za koncept Edukido, koji će od ove godine svoje edukativne radionice s LEGO kockama i originalne programe ponuditi i djeci iz ove regije.
Programiranje i obrazovanje budućih IT stručnjaka dobivaju sve više na značaju jer ljudi shvaćaju koliko je IT važan za današnje generacije djece, kaže Bartosz Jakubowski, direktor prodaje i marketinga u tvrtki Coding Giants
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
– Situacija s pandemijom pokazala je da je IT industrija otporna na krizu, ali nas je i naučila da je budućnost u onlinu – kaže Grzegorz Morawski, franšizni menadžer škola programiranja Coders Lab
Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.