Body Creator

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Body Creator osnovan je 2001. godine i od početka svog poslovanja propagira holistički pristup problemu prekomjerne težine mršavljenju te je njegova metoda rada potpuno prirodna, originalna, uz osnovni postulat: Sve prirodno i bez gladi.

Metoda Body Creator nije samo metoda mršavljenja, već i tzv. weight management program  program rukovođenja i održavanja tjelesne težine.

Body Creator je svoju uspješnu metodu i know-how podijelio s poduzetnicima stvaranjem franšiznog poslovnog modela i prodajom svoje franšize. Radi se o centrima za zdravo mršavljenje i preoblikovanje ženskog tijela po posebnoj Thermo-slim metodi.

Body Creator osnovan je s unaprijed zacrtanim planom da svoje poslovanje, nakon provjere na tržištu, u pilot-centru u Zagrebu proširi po cijeloj Hrvatskoj i regiji – putem  franšizne mreže. S tom misijom, Body Creator je od 2001. do 2004. stvarao temelje poslovanja, ispitujući svaki segment svog rada i stvarajući osnovu za franšizni model. Tako je projektiran franšizni poslovni model koji je ponuđen tržištu kao novi uspješni koncept centara za zdravo mršavljenje i preoblikovanje ženskog tijela s potpuno prirodnom, holističkom i vrlo učinkovitom metodom. Vrlo brzo pokazalo se da je koncept najviše interesantan ženama koje žele uči u poduzetništvo, ali da ne budu prepuštene same sebi, ali i kompanijama te hotelima koje žele proširiti svoj portfelj usluga.

Body Creator metoda mršavljenja bazira se na Thermo-slim učinku, što se prvenstveno odnosi na aktivnu vježbu u termoaktivnom ambijentu u posebno dizajniranim termo-kapsulama. To znači, aktivna vježba na fiziološkoj temperaturi. Metoda je namijenjena svima koji smatraju da trebaju pomoć pri oblikovanju svojeg tijela.

Posjet Body Creator centru započinje ugovaranjem termina za sveobuhvatnu analizu tijela. Ona uključuje kompjuteriziranu antropometrijsku i metaboličku analizu tijela te nutricionističko savjetovanje. Na temelju toga i općeg zdravstvenog stanja pojedine osobe, stručnjaci određuju potpuno personalizirani program. U toku programa pomno se prati fiziološki odgovor organizma svake osobe na tretmane, pa se isti prilagođavaju dobi te zdravstvenim i kondicijskim mogućnostima. Upravo zbog toga je važan dio same metode i pisana garancija dogovorenih rezultata koju svaka osoba dobije nakon analize tijela. Ili kraće rečeno: ako nema rezultata, vraća se novac.

Zašto kupiti franšizu Body Creator?

Odgovor na to pitanje leži u činjenici da živimo u vremenu procvata industrije mršavljenja i da taj sektor poslovanja bilježi rast čak i u doba ekonomske krize. Taj rast opravdan je s nekoliko važnih faktora koji imaju odličan utjecaj na posao u ovom sektoru poslovanja:

1. USPON SEKTORA MRŠAVLJENJA

Debljina i stres te njihove posljedice koje zauzimaju sve više maha u svijetu, postaju okosnica uspona sektora mršavljenja koji se smatra jednim od najperspektivnijih sektora poslovanja. Sve to zato što je prevencija i sanacija debljine uvjet ne samo za ljepotu, već za duži život i kvalitetniji radni vijek pojedinca. Po preventivnim akcijama i uspješnosti metode, Body Creator je najpoznatija marka u regiji.

2. POSLOVANJE I U NIŠI KORPORATIVNOG BIZNISA

Korporacije se sve više posvećuju osiguranju tretmana za rekreaciju, opuštanje i mršavljenje svojim zaposlenicima kako bi mogli maksimalno povećati radne sposobnosti pojedinca, a u isto vrijeme osigurati velike uštede za poduzeće (manje bolovanja), što pruža velike mogućnosti za poslovanje centra za holističko mršavljenje gdje je Body Creator jedna od vodećih marki. 

3. FRANŠIZNI ODNOS-ODRŽIVO PODUZETNIŠTVO

Franšizno poslovanje iz godinu u godinu sve više postaje odabir novih poduzetnika, kao održivi i sigurniji ulazak u poduzetništvo, s obzirom na know-how, iskustvo, obuku i stalno savjetovanje koje daje davatelj franšize.

I tu je Body Creator jedina hrvatska marka iz wellness sektora koja se širi putem prodaje  franšize. Broj od 9 licenciranih partnera i 5 franšiznih te otvaranje drugog centra u Sloveniji, dokaz je uspješnosti ove franšize.

4. ISKUSTVO I KNOW-HOW DAVATELJA FRANŠIZE

Ključ uspjeha je veliko lokalno iskustvu i odlično poznavanje tržišta zdravstvenog wellness sektora i franšiznog sektora u Hrvatskoj i regiji. Ono je  pomoglo u kreiranju ove vrlo učinkovite franšize koju je lako klonirati na drugo područje, a putem obuke, treninga i stalnog usavršavanja prenijeti na bilo kojeg kupca franšize.

5. PREDZNANJE I ISKUSTVO U SEKTORU NIJE POTREBNO

Ova franšiza je osmišljena tako da sve osobe, bez obzira na prethodno znanje i iskustvo, mogu uspješno voditi ovo poslovanje i osigurati si povrat investicije u periodu od 12 do 18 mjeseci.

6. ODLIČNA I PROVJERENA METODA MRŠAVLJENJA S KOJOM MOŽETE NAPISMENO GARANTIRATI REZULTATE

Rezultati uspješnosti same Body Creator metode mršavljenja govore sami za sebe o uspješnosti ovog poslovanja. Od 2001. do sada u svim centrima, naše klijentice su ukupno izgubile oko 55 tona (55.000 kg), što čini oko 385.000 centimetara (385 km) smanjenja obujma tijela. Ovo su rezultati kojima se pridružuje svaki novi primatelj franšize otvaranjem Body Creator centra u svom gradu.

Što znači primatelj franšize/partner Body Creator centara?

Postati pridruženi član Body Creatora, odnosno, primatelj franšize, znači povjeriti se grupi iskusnih stručnjaka koji suvereno vladaju svim vidovima ove djelatnosti i na taj način uključiti se u privatno poduzetništvo s mnogo većom sigurnošću za uspjeh.

Nije potrebno nikakvo predznanje, sve što treba stječe se na vrlo stručno osmišljenoj obuci i treninzima, a služi tome da se istančaju vaše poduzetničke sposobnosti i poveća stručnost vaših zaposlenika i vlasnika koji će raditi u Body Creator-u.

Metodologija rada u centru, organizacija, sposobnost iskorištavanja svih unutarnjih potencijala i dobro osmišljena reklama, argumenti su koje konkurencija nema. Body Creator iza sebe ima organizaciju koja će vam pomoći odabrati najbolje zaposlenike i proizvode, aparaturu koja je osnova metode i koja se ne može kupiti u slobodnoj prodaji.

Termo-kapsule sami proizvodimo i na osnovu vježbanja u njima možemo pismeno garantirati dogovorene rezultate.

 Stručnjaci Body Creatora stalno se usavršavaju, kako bi prenijeli svoje znanje partnerima i kako bi centri Body Creator uvijek bili korak ispred konkurencije, nudeći klijentima-krajnjim korisnicima centra veliku profesionalnost, učinkovitost i kvalitetu u izvanrednom ambijentu, a  partnerima-primateljima franšize metodu pomoću koje mogu ostvariti svoje poduzetničke snove i osigurati dobru zaradu.

Tretmani mršavljenja i preoblikovanja tijela obavljaju se uz pomoć najmodernije tehnologije, kako bi se postigli najbolji rezultati za primatelja franšize, a to osigurava kompetitivnu prednost u ovom sektoru poslovanja.

OBUKA I TRENINING PRIMATELJA FRANŠIZE

Obuka primatelja franšize i njegovih djelatnika je obavezna i sastoji se od usavršavanja na području zdravlja i estetike, tehnikama prodaje i komunikacije, prehrani, korištenju vremena i slično. Obuka omogućava primatelju franšize da suvereno vlada poslovanjem i da u roku od 12 do 18 mjeseci povrati uložen kapital.

  • Know - how
  • Obuka:
    • Teorija I
    • Praktična primjena
    • Obuka za operativno poslovanje u franšiznom sustavu I - Teorija
    • Obuka za operativno poslovanje u franšiznom sustavu II - Praktična primjena
    • Zakonitosti uspješne prodaje
    • Tretmani teorija i praksa
    • Izrada marketing plana / korištenje zajedničke web stranice
    • Marketing na društvenim mrežama
  • Priručnik za franšizno poslovanje u četiri primjerka
  • Master CD - sa svim neophodnim dokumentima
  • Marketinška podrška u materijalima
  • Registracija na zajedničku web stranicu
  • Registracija vlastite facebook stranice
  • Podrška za otvaranje prvog centra
  • Maksimalna podrška u procesu provedbe

I na kraju, ali ništa manje važno za kupce franšize je i činjenica da je Body Creator nosilac Certifikata europske franšizne kvalitete što mu daje dodatni kredibilitet na tržištu franšiza.

Broj vlastitih poslovnica

1

Broj franšiznih poslovnica

Hrvatska: 5 franšiza + 9 licencnih partnera
Slovenija: 2 franšize + 3 licencnih partnera
Albanija: 1 franšiza
Rumunija: 1 franšiza

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

Što nudi franšiza Body Creator: 

  • koncesiju imena, metode, know-how,
  • software i priručnik za vođenje centra i upotrebu metode
  • mobilnu aplikaciju  
  • vrhunske aparate koji su dio metode
  • obuku i trening zaposlenika i vlasnika u instruktivnom centru u Zagrebu,
  • mentoriranje u prvim danima poslovanja 
  • apsolutnu pomoć u fazi otvaranja centra s mogućnošću izrade detaljnog plana oko njegovog uređenja,
  • Priručnike poslovanja s kompletnom formularistikom
  • Mentoring za pozicioniranje i marketing

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Body Creator ima 3 formata franšize koji se mogu dodatno prilagoditi željama i potrebama kupaca. Ukupno ulaganje

  • MONO FORMAT – 30 000 €
  • MINI FORMAT –    43 000 €
  • OPTIMA FORMAT – 52 000 €
  • Master franšiza za pojedinu zemlju regije 15 000 € + otvaranje pilot  centra u toj zemlji

POSEBNA PONUDA ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE PREKO BESPOVRATNIH POTPORA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE – obratite nam se.


Osnovni zahtjevi sustava

  • Kupac franšize treba osigurati prostor u vlasništvu ili najmu na lokaciji koja ima u blizini parkiralište.
  • Treba pohađati obuku zajedno s budućim delatnicima
  • Treba imati dobre komunikacijske vještine
  • Prethodno znanje iz ovog sektora poslovanja nije važno

Informacije o davatelju franšize

CAPACITAS CATENA JDOO

ANINA 80, ZAGREB, HRVATSKA

+385 981697427

lkukec@inet.hr

bodycreator.com

Kontakt osoba za kandidate

mr. sc. Ljiljana Kukec

prof Hrvatski

Engleski

Talijanski

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno Body Creator.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Zabavi se i zaradi /28.08.2019

Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.

Uz DepilConcept do vlastitog biznisa /23.07.2019

Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.

Volja i predanost su presudni /22.04.2019

U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.

Uskočiti u biznis /08.03.2019

Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta

DepilConcept stiže u regiju /06.03.2019

Portugalski brand u području dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Srbiji. Primatelj master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje branda.

Lako uz Semilac /19.02.2019

– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.