- Portal Franchising.ba automatski ne prikuplja nikakve podatke o korisnicima osim podataka koji se nalaze u „kolačićima“.
- Kolačić je mala datoteka koja sadrži niz znakova koji se šalju računalu kada posetite web stranice. Kada ponovo posjetite web stranice, kolačić omogućuje tom sajtu da prepozna vaš preglednik. U kolačićima mogu biti spremljene postavke i drugi podaci korisnika. Preglednik možete postaviti da odbija sve kolačiće ili da prijavi kada se kolačić šalje. Međutim, funkcije nekih web stranica ili usluga možda neće funkcionirati ispravno bez kolačića.
- Pristup podacima iz kolačića koje beleži portal Franchising.ba ima izdavač portala, kompanija PROFIT system Sp. z oo sa sedištem u Varšavi, ul. Brązownicza 16.
- Kolačići se koriste za:
- prilagodbe sadržaja na portalu preferencijama korisnika i optimizaciju korištenja web stranica, te omogućuju identifikaciju korisnika i njihovih uređaja i pravilno prikazivanje web-stranica prilagođenih njihovim individualnim potrebama;
- kreiranje statistike koja nam pomaže da shvatimo kako posjetitelji koriste portal Franchising.hr i time omogućimo poboljšanje njegove strukture i sadržaja.
- Portal Franchising.ba koristi dvije osnovne vrste kolačića: "privremene“ (session cookies) i "trajne“ (Persistant) kolačiće. Privremeni kolačići privremeno se pohranjuju na disku te se brišu nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih internetske stranice pohranjuju privremene podatke. Stalni kolačići sačuvani su na vašem računalu te tamo ostaju i nakon zatvaranja internetskog preglednika, do njihovog uklanjanja od strane korisnika.
- Portal Franchising.ba koristi sljedeće vrste kolačića:
- "Performance" kolačiće za prikupljanje informacija o korišćenju portala Franchising.hr
- "Avertising" kolačiće, koji omogućavaju isporuku sadržaja za oglašavanje prilagođenih interesima korisnika.
- U mnogim slučajevima, pregledniku (web browser) je po defaultu dozvoljeno pohraniti kolačiće kod korisnika. Korisnici Franchising.ba mogu u bilo kojem trenutku promijeniti postavke kolačića. Ove postavke mogu se mijenjati u postavkama vašeg web preglednika tako da se blokira automatska dozvola za pohranu kolačića ili se izvijestiti o njima svaki put kada korisnik uđe na stranice Franchising.ba. Detaljne informacije o mogućnostima i načinima rada s kolačićima dostupni su u postavkama web preglednika.
- Izdavač portal Franchising.hr ukazuje da ograničavanje korištenje kolačića može utjecati na neke od funkcionalnosti portala Franchising.ba.
- Kolačići spremljeni kod korisnika od strane portala Franchising.ba mogu biti korišćeni od strane izdavača portala Franchising.ba kao i partnera izdavača.
- Više informacija o kolačićima dostupno je u "Help" uputama vašeg preglednika.
pročitajte članke
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni ssstem PROFIT system
PROFIT system je konzultantska tvrtka koja se bavi sveobuhvatnim savjetovanjem i izdavaštvom u području franšizinga
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.