Sajam u Parizu – tek u listopadu
Epidemija koronavisrusa ne popušta. Više nije izvjesno ni da će se aktivnosti planirane za svibanj ili lipanj, uopće održati. Početkom ožujka, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da je manifestacija, zbog svih okolnosti vezanih za epidemiju i mjera Vlade Francuske koje se odnose na ograničenje javnih okupljanja, odgođen za svibanj (od 24. do 27. svibnja). Trenutna situacija, međutim, dovela je u pitanje i ovaj datum održavanja.
Organizatori ističu kako bi bilo gotovo nemoguće održati sajam u svibnju, a pod trenutnim uvjetima strožih ograničenja kretanja i karantene. Svjesni novonastale situacije, organizatori sajma, Reed Expositions France i Francuska franšizna federacija, najavljuju da će se sajam održati tek u jesen – od 4. do 7. listopada 2020. godine.
Mjesto dešavanja, pak, ostaje isto – sajam će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles, tako da neće biti promjena u rasporedu, veličini ili rasporedu štandova, navodi se u priopćenju.
– Situacija oko epidemije koronavirusa mijenja se svakodnevno, a mjere francuske vlade postaju sve restriktivnije. Održavanje ovako velikog događaja, poput Franchise Expo Paris, u trenutnim okolnostima, za naše klijente, partnere i zaposlenike, više nije moguće – kaže Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France.
Organizatori kažu da će svoje klijente i partnere o svemu pravodobno informirati kako bi se pripremili za 39. izdanje Sajma franšiza u listopadu.
Franchise Expo Paris najveći je sajam franšiza u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih udruga, kao i konzultantskih firmi, banki, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi iz cijelog svijeta.
pročitajte članke
Novo ime u svijetu kave
/26.08.2022
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.