Sajam u Parizu – tek u listopadu
Epidemija koronavisrusa ne popušta. Više nije izvjesno ni da će se aktivnosti planirane za svibanj ili lipanj, uopće održati. Početkom ožujka, organizatori Sajma franšiza u Parizu objavili su da je manifestacija, zbog svih okolnosti vezanih za epidemiju i mjera Vlade Francuske koje se odnose na ograničenje javnih okupljanja, odgođen za svibanj (od 24. do 27. svibnja). Trenutna situacija, međutim, dovela je u pitanje i ovaj datum održavanja.
Organizatori ističu kako bi bilo gotovo nemoguće održati sajam u svibnju, a pod trenutnim uvjetima strožih ograničenja kretanja i karantene. Svjesni novonastale situacije, organizatori sajma, Reed Expositions France i Francuska franšizna federacija, najavljuju da će se sajam održati tek u jesen – od 4. do 7. listopada 2020. godine.
Mjesto dešavanja, pak, ostaje isto – sajam će se odvijati u paviljonima 2 i 3 kompleksa Porte de Versailles, tako da neće biti promjena u rasporedu, veličini ili rasporedu štandova, navodi se u priopćenju.
– Situacija oko epidemije koronavirusa mijenja se svakodnevno, a mjere francuske vlade postaju sve restriktivnije. Održavanje ovako velikog događaja, poput Franchise Expo Paris, u trenutnim okolnostima, za naše klijente, partnere i zaposlenike, više nije moguće – kaže Michel Filzi, predsjednik organizacije Reed Expositions France.
Organizatori kažu da će svoje klijente i partnere o svemu pravodobno informirati kako bi se pripremili za 39. izdanje Sajma franšiza u listopadu.
Franchise Expo Paris najveći je sajam franšiza u Europi. Svake godine okupi više od 550 izlagača – davatelja franšize i franšiznih udruga, kao i konzultantskih firmi, banki, odvjetnika... Sajam u prosjeku posjeti 35.000 ljudi iz cijelog svijeta.
pročitajte članke
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
Najčitanije
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.