pročitajte članke

Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
Gdje će biti otvorene nove franšize, kako biraju partnere i što je sve potrebno za pokretanje posla, reći će nam Boban Melkus, suvlasnik tvrtke RoomEscape
Renata i Goran Matošina prvi su put iskusili igru "bijega iz sobe" na jednom od svojih putovanja. Ubrzo nakon toga odlučili su uzeti Roomescape franšizu i otvoriti centar u Zagrebu.
Prije sedam godina Siniša Ibrahimpašić i njegova supruga Dragana postali su primatelji franšize škole engleskog jezika Helen Doron, a prošle godine i švedskog proizvođača hrane za ljubimce Husse.
Prema popisu magazina Entrepreneur, Ameriku "osvajaju" franšize fitness klubova, barova za prodaju smrznutnog jogurta i restorana brze usluge.