Dobrobit za djecu i lekcija za mlade

Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.

Moja lutka Pepetuška

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.

Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?

Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.

Ključna riječ – specijalizacija

Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj

Novo ime u svijetu kave

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

Definicija franšizinga

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj ​​"know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.

Od kandidata do partnera

Franšizni je paket spreman, tvrtka je objavila da prodaje franšizu, a zainteresirani se već javljaju. Kako odrediti tko je najbolji kandidat za primatelja franšize i na što trebate obratiti pažnju prije potpisivanja ugovora?

Brand koji osvaja

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.

Vrste franšiza

Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.

Kroz igru do znanja

Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.

Dobro došli u Edukido svijet

Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.

Pekara – bez glutena

Kupaca s intolerancijom na gluten te alergijama na hranu nema mnogo, ali se svakako ne mogu ignorirati. Oni će uvijek kupovati posebno primpremljenu hranu jer – ne mogu drukčije. Małgorzata Dąbrowska, poduzetnica iz Varšave, vidjela je u tome dobru poslovnu priliku te otvorila prvu certificiranu bezglutensku pekaru u Poljskoj.

Škola programiranja za novi početak

Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.

Više od talijanskog restorana

Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.

Dobrobit od učenja i brzog čitanja

Jelena Spasić odabrala je franšizu „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ jer voli rad s djecom. Smatra da je riječ o lepom, obiteljskom poslu iz područja edukacije od kojeg koristi imaju i vlasnik i šira zajednica.

Zašto je financijski model važan?

Financijski model franšiznog koncepta trebao bi jezikom brojeva opisati sve investicije, prihode, rashode i dobit za davatelja i primatelja franšize. Kako ga načiniti i kakvu korist donosi stranama u franšiznom odnosu?

Naučiti nešto novo i puno više

U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

Ne razumijemo franšizing

Što znači franšizing za ljude u ovoj regiji, kako izabrati i zašto je teško pronaći adekvatne primatelje franšiza, priča Miloš Dežnak iz Match Point-a.

Posao nije teret, već izazov

Ivana Lazić dvije je godine radila u franšiznom lancu Trafika, da bi nedavno postala i primatelj franšize tog brenda.

„Mala kuća“ putujuća

Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?

Kako do primatelja franšize?

Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?

Potencijal zrelog tržišta

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski

Čista esencija

Kako je nastala jedina tvornica parfema u Hrvatskoj, što očekuju od ulaska Hrvatske u EU, imaju li konkurenciju i kako se šire kroz franšizu, govori Tomislav Vrbanec.

Franšizne naknade

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?

Aplikacijom do profita

ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.

Što je to franšiza?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!

Vuna kao vrijedan resurs

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.

Sinergija – preduvjet za uspjeh

Rođaci Sanja Milinković i Miroslav Samardžić postali su primatelji franšize "Malac genijalac" i za kratko vrijeme, izgradili mali franšizni lanac škola mentalne aritmetike pod ovim brandom.

Europski etički kodeks franšiznog poslovanja

Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.