kozmetika, nakit, pokloni

kozmetika, nakit, pokloni | 01.08.2018

Poduzetne krasi predanost

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?

kozmetika, nakit, pokloni | 05.04.2017

Biznis za energične i predane

Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize

kozmetika, nakit, pokloni | 15.09.2016

Desetljeće u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.

kozmetika, nakit, pokloni | 25.07.2016

Uvijek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"

kozmetika, nakit, pokloni | 24.05.2016

Iskustvo je dragulj franšize

Kako su postali primatelji franšize i kako danas posluju? Marko i Ivana Ognjenović već tri godine vode trgovinu nakita "Dvije šmizle".

kozmetika, nakit, pokloni | 25.12.2015

Franšiza za svako mjesto

Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt

kozmetika, nakit, pokloni | 04.12.2015

Čudesno putovanje do Aque

Osim suvenira, Ekaterina Stankevič je s Jadrana „ponijela“ i želju otvoriti franšizu branda Aqua. Prvi je dućan ubrzo osvanuo na Krimu, da bi se biznis – nakon nedavnih previranja – preselio u Bugarsku.

kozmetika, nakit, pokloni | 10.08.2015

Franšizni sustav je poput velike obitelji

Kad biramo partnere, prije svega tražimo ozbiljnost i predanost poslu, kaže Milica Gavrilović, vlasnica franšiznog koncepta "Dvije šmizle"

kozmetika, nakit, pokloni | 24.03.2015

Snaga sustava je u dobrim partnerima

Nakon dugo godina rada u trgovini, Svetlana Pavličić Ozrinić uzela je franšizu suvenirnice Aqua Maritime i uspješno razvila posao u Crnoj Gori.

kozmetika, nakit, pokloni | 23.01.2015

Stići do dalekih meridijana

Kakvi su planovi za širenje franšizne mreže Aqua, tko su primatelji ove franšize u dalekim zemljama te može li franšiza uspjeti u zemljama bez mora, govori Gordan Kolar.

kozmetika, nakit, pokloni | 04.09.2013

Važno je voljeti nakit

Nakon pet godina rada u dućanu nakita, Vera Ignjatov, poduzetnica iz Srbije, postala je primatelj franšize Dve šmizle.

kozmetika, nakit, pokloni | 12.08.2013

Čista esencija

Kako je nastala jedina tvornica parfema u Hrvatskoj, što očekuju od ulaska Hrvatske u EU, imaju li konkurenciju i kako se šire kroz franšizu, govori Tomislav Vrbanec.

kozmetika, nakit, pokloni | 15.07.2013

Osjećaj moći i glamura

O prvim dojmovima s otvorenja franšiznog dućana u Amsterdamu, planovima i teškoćama s kojima se suočavaju, razgovaramo sa Sarom Čakić.

kozmetika, nakit, pokloni | 27.02.2013

Zaljubljena u modu i umjetnost

Iako franšizna radnja City Fashion Jewellery u Sarajevu radi tek od srpnja prošle godine, nakit ovog branda je već postao sinonim za glamur.

kozmetika, nakit, pokloni | 11.02.2013

Kutak s mnogo glamura

Petar Mugoša je prije nekoliko godina uvrstio franšizne kornere u vlastite drogerije Kuća kemije i Dama, te tako obogatio ponudu malog, ali zahtjevnog tržišta Crne Gore.

kozmetika, nakit, pokloni | 10.01.2013

Biti "mercedes među parfemima"

Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litve, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.