Jump Planet

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
JUMP PLANET je brand u posjedu tvrtke koja dugi niz godina nudi vizionarska i inovativna rješenja za poticanje tjelesne aktivnosti kod djece i odraslih. Rastuća potreba za ovakvim konceptom – parkom s trampolinima – pokazuje da je ovo izvrsna investicija, te stoga u ovom trenutku nudimo sveobuhvatnu potporu ljudima koji razmišljaju o pokretanju profitabilnog i atraktivnog biznisa. Uz našu pomoć, možete postati vlasnik modernog parka s trampolinima koji pruža različite vrste zabave.
Nudimo vam suradnju kroz franšizni sustav poslovanja koji će vam donijeti mnoge pogodnosti i omogućiti vam uspješno upravljanje poslovanjem parka.
JUMP PLANET svojim primateljima franšize nudi:
- Pomoć u pronalaženju odgovarajuće lokacije za park;
- Potporu tijekom pregovora o najmu;
- Pravnu pomoć u izradi i potpisivanju ugovora;
- Profesionalno projektiranje parka/poligona te pomoć pri arhitektonskom uređenju, što može se može odnositi na cijeli objekt, uključujući i prostorije za druženje i odmor, kafić;
- Opremu za park/poligon s dodatnim elementima poput sustava prodaja ili drugih rješenja;
- Stručnu obuku u području upravljanja parkom te obuku zaposlenike koje provodi naše iskusno osoblje;
- Pomoć u fazi zapošljavanja kadra;
- Pomoć u pronalaženju izvora financiranja, npr. leasingu;
- Upravljanje marketingom na nacionalnoj i europskoj razini, kao i pomoć u marketinškim kampanjama na lokalnoj razini
Broj vlastitih poslovnica
3 u Poljskoj
Broj franšiznih poslovnica
5 u Poljskoj
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Projektiranje;
- Proizvodnja;
- Zapošljavanje kadra;
- Marketing (prije i nakon otvorenja);
- Planiranje aktivnosti, organizacija i obuka za učinkovito upravljanje parkom;
- Pružanje svih potrebnih alata za vođenje poslovanja, poput web-stranice sa sustavom rezervacije, aplikacije za mobitele za uslugu rezervacije, sustava prodaje, propisa i obrazaca;
- Kontrola kvalitete usluge i vođenja biznisa;
- Podrška osoblju u području managementa, ljudskih resursa i usluga;
- Dodatna oprema kao vid prodajne ponude za posjetitelje parka;
- Posebne uniforme za zaposlenike parka (po proizvodnim cijenama);
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Naknada za licencu – NE PLAĆA SE
- Kapitalni troškovi projektiranja – od 105 do 230 eura (od 450 do 1.000 poljskih zlota) po četvornom metru parka (što uključuje postavljanje svih atrakcija, kao što je, primjerice, poligon s preprekama, poznat kao poligon za ninja ratnike, itd.);
- U cijenu nisu uključeni završni radovi izvan zone poligona, poput ventilacije, društvenih prostorija itd.
- Redovita franšizna naknada – 6% prometa;
- Naknada za marketing – 2% prometa;
** Potpuno besplatno, naši primatelji franšize dobivaju: prodajni pult prema standardima mreže + sustav prodaje + sustav korisničke službe + web-stranicu sa sustavom rezervacija i online plaćanjem + aplikaciju za mobitele za uslugu rezervacije.
Osnovni zahtjevi sustava
- Dvorana površine od 500 m² do 4.000 m²;
- Visina prostorije do stropa ili potpornih elemenata ≥ 5 m;
- Troškovi instalacije ≥ 450 – 1.000 PLN/m²;
- Lokacija – mora biti dogovorena i odobrena;
Minimalni period lojalnosti – 3 godine
Informacije o davatelju franšize
Planet Jump sp. z o.o.
ul. Bronisławy 42/1, 93- 308 Łódź
+48 794 164 117
Kontakt osoba za kandidate
Bartosz Śledziński
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Jump Planet, zabavni park s trampolinima dizajniran i razvijen u Poljskoj, nudi franšizu i u ovoj regiji. Za poduzetnike koji razmišljaju o pokretanju atraktivnog biznisa, ovo je dobra prilika, kaže Bartosz Śledziński, vlasnik koncepta
Jump Planet, poljski koncept zabavnog parka s trampolinama, nudi franšizu i u zemljama ove regije. Što se očekuje od primatelja franšize?

Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?

Zašto se rekreacija i obiteljska zabava klasificiraju kao perspektivni poslovni sektori? Trampolinski park WOOP! pruža i dobar primjer i šansu za poduzetnike zainteresirane za franšizu.
Od travnja 2019. u Srbiji posluje DepilConcept, portugalski franšizni sustav specijaliziran za epilaciju. Primatelji master franšize za ovo tržište otkrivaju po čemu se DepilConcept izdvaja od drugih – kao koncept i biznis prilika.
U Srbiji posluje 12 franšiznih Dr FeelGood fitness klubova. S vlasnikom brenda, Sašom Plećevićem, razgovarali smo o tome što je važno za uspjeh franšize u ovom području.
Portugalski brand u području dugotrajnog uklanjanja dlaka DepilConcept otvara prvu franšiznu kliniku u Srbiji. Primatelj master franšize najavljuje širenje mreže i jačanje branda.
– Popularnost hibridnih lakova za nokte raste, a Semilac je vodeći brand u Poljskoj – kaže Paulina Patelka, direktorica franšiznog razvoja, ističući da franšizne partnere traže širom Europe te da su od zemalja ove regije posebno zainteresirani za Sloveniju
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.