Sigurnost uz iskusnog partnera
Signal 88 Security američka je tvrtka osnovana 2003. godine koja pruža niz sigurnosnih usluga. Osim ugradnje alarmnih sustava, tvrtka nudi i uslugu mobilnih patrola, posebno kada se radi o klijentima iz komercijalnog sektora (hoteli, industrijski kompleksi, škole, trgovački centri). Također pružaju usluge zaštite na raznim događajima.
Osim razvoja osnovnog biznisa, od 2008. nude i franšizu – danas imaju više od 120 primatelja franšiza i 350 franšiznih poslovnica u četiri zemlje – Sjedinjenim Državama, Kanadi, Australiji i Velikoj Britaniji. Iako su do sada bili usmjereni na zemlje engleskog govornog područja, nedavno su u Budimpešti održali svoju prvu promotivnu konferenciju o mogućnostima i uvjetima franšizne suradnje, kada su i najavili da traže ekskluzivnog partnera koji bi posao razvijao u Mađarskoj.
Na uspjeh tvrtke, istaknuli su, utjecala su tri ključna faktora, tri postulata na kojima počiva poslovni model – tehnologija, brendiranje i razvoj franšizne mreže. Primatelj ove franšize, nakon što potpiše ugovor i postane dijelom mreže, dobiva pristup poslovnom i profesionalnom usavršavanju, kao i sveobuhvatan sustav podrške koji pokriva marketing, prodaju, tehnologiju, održavanje, ljudske resurse, naplatu računa i administraciju.
Prema dosadašnjem iskustvu, poslovnica kojim upravlja franšizni partner, nakon pet godina poslovanja, u prosjeku generira prihod veći od pola milijuna eura.
Više informacija na našem portalu u Mađarskoj: https://franchising.hu/franchise/118/signal-88-security/
pročitajte članke
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Najčitanije
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj