DepilConcept stiže u regiju
Sredinom ožujka, u centru Beograda, otvorit će se prva klinika portugalskog branda DepilConcept.
– Za DepilConcept smo saznali prije tri godine – priča za Franchising portale Nemanja Nikodijević, direktor tvrtke koja je primatelj master franšize ovog branda. – Međutim, u to smo vrijeme radili u drugoj branši, stjecali prva poslovna iskustva. Kada smo poželjeli napredovati, ponovno smo se vratili DepilConceptu – objašnjava kako su došli do ovog franšiznog sustava.
Odluku o pokretanju suradnje s portugalskom tvrtkom, kako kaže, nije bilo teško donijeti. – Riječ je o brandu koji funkcionira već više od 12 godina u zahtjevnoj branši. Svojim rezultatima su nam pokazali da možemo imati povjerenja u njih, jer brand sustavno radi svoj posao, tvrtka je vrlo dobro organizirana, posebno u smislu stručne i ažurne potpore, što je nama, kao primateljima njihove franšize, bila jedna od najvažnijih stvari kada smo razmišljati o započinjanju suradnje – objašnjava Nikodijević. – Kao što će za naše buduće franšizne partnere iz Srbije, jedna od najvažnijih stvari biti to da smo mi, kao masteri, dobro organizirani – kaže on.
Da je DepilConcept bio "pravi izbor", ispostavilo se i kad su se osobno susreli s vlasnicima, zaposlenicima, vidjeli kako tvrtka radi. – Nakon upoznavanja s njihovim protokolima i modelima rada, bilo je jasno da je ovo prava priča za nas – kaže naš sugovornik.
Pripreme za otvorenje prve klinike privode se kraju. Za deset dana, kako je najavljeno, DepilConcept u Beogradu primit će i prve klijente.
Za primatelje master franšize otvorenje ove poslovnice je, zapravo, samo prvi zadatak. – Poput svih mastera, i mi radimo "dva posla" – podsjeća Nikodijević. – Osim što otvaramo i vodimo naše klinike, imamo i zadatak promovirati i širiti brand, odnosno, prodavati pojedinačne franšize drugim poduzetnicima – kaže on, dodajući da će franšize početi prodavati odmah po otvorenju klinike u Beogradu.
– Već sada, zahvaljujući našoj širokoj bazi poznanstava, uspostavljamo prve kontakte i postoji velika šansa da odmah započnemo širiti brand. Smatramo da je Srbija vrlo pogodna za ovu vrstu djelatnosti, tako da, kad razmišljamo o širenju mreže, ne uzimamo u obzir samo velike gradove. Zbog pristupačne cijene franšize, kao i iznimno povoljnih cijena samih tretmana te dobro organizirane tvrtke i posla, mislimo da ima potencijala i u manjim mjestima, koja mogu biti jako dobra tržišta za razvoj DepilConcepta – kaže naš sugovornik.
DepilConcept je brand u vlasništvu portugalske tvrtke Grupo Concept, pod kojim trenutno radi više od 100 klinika. Specijalizirani su za dugotrajno uklanjanje dlaka, fotopodmlađivanje, tretmane koji njeguju sve tipove kože. Osim u Portugalu, franšizna se mreža razvija u još nekoliko drugih zemalja, između ostalih, u Brazilu i Poljskoj. Kroz klinike DepilConcepta za ovih 12 godina prošlo je više od 200.000 klijenata.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Uz DepilConcept smo uspjeli biti drukčiji, kaže Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj